Søger programmør til at lave Flashspil

Tags:    diverse

Hej Udviklere.

I sammenhæng med denne tråd http://www.udvikleren.dk/PHP/Thread.aspx/6/26610/ søger jeg programmør(er) som vil lave Flashspil. jeg har før hørt at nogle evt vil lave det med en "betal pr gang det bliver brugt funktion), det er også okay, da jeg ikke kan lægge 10.000 i starten, før der kommer flere penge på siden.

Spillene skal være:
Pacman/Snake/Papegøje (Spigo) klon
Yatzy klon
Ludo Klon
Solitaire klon
7 Kabale klon
Pyramide klon

1 armet tyveknægt klon

+ andre mulige multi og singleplayerspil.

Kun seriøse henvendelser

Mvh
Michael Guldhammer

Indlæg senest redigeret d. 02.11.2008 16:14 af Bruger #12540
5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hvis det skal være multiplayer, så brug java... flash er for nemt at snyde i!
desude bliver flash langsomt i multiplayer, og hvis det skal samarbejde med et point system el. på siden, bliver det en masse rod, med request og Post, hvilket ikke er laver særlig godt i flash...
flash er lavet til at arbejde for sig selv, og virker utroligt dårligt når det skal kommunikere en 3. part.

men hvis du insistere på flash, og du kan nøjes med grim graffik, skal jeg da nok lave noget for dig? :P

Indlæg senest redigeret d. 09.11.2008 05:15 af Bruger #11072
Jeg programmerer i Flex / ActionScript, kontakt mig på email Doomschild@gmail.com eller msn Mick@hansennet.dk så kan vi snakke.

Du kan nok ikke få lavet alle de spil for 10.000 kr. Der skal nok ganges lidt op. Der er pænt meget arbejde i sådan noget, især hvis de skal gøres sikkert.

Er det ikke nemmere bare at købe de flashspil færdiglavet?

Jo men hvor køber man dem henne?

t