Rettigheder

Tags:    delphi

Er der nogen der kan svare mig på, om jeg overhovedet må udgive de programmer, jeg selv har lavet? Har hørt noget om, at man kun må, hvis man også udgiver sourcekoderne..


Mvh...
Allan Nørgaard Kristensen



Er der nogen der kan svare mig på, om jeg overhovedet må udgive de programmer, jeg selv har lavet? Har hørt noget om, at man kun må, hvis man også udgiver sourcekoderne..


Mvh...
Allan Nørgaard Kristensen


Hvis du bruger Delphi 1 - 8 Personal Edition må du gerne udgive dine programmer, dog ikke kommercielt(dvs. tage penge for dem). Ejer du andre versioner så sælger du dem bare til den pris du ønsker. og nej, ingen source er krævet...!

Casper



er der så nogen der ved om man må tage penge for sine programmer med en delphi 3 standard version



standard = personal
Jeppe Johansen
Jeppesoftware@hotmail.com



Der står altid en præcis beskrivelse om licens rettigheder med din Delphi version! Jeg har foreksempel en Delphi 4 (Standard), og med den må jeg ikke tjene penge på den. Så vidt jeg ved, er det altså kun Professional Editions man må tjene penge på!

[Redigeret d. 07/06-04 17:41:24 af Søren Klit Lambæk]



Der står altid en præcis beskrivelse om licens rettigheder med din Delphi version! Jeg har foreksempel en Delphi 4 (Standard), og med den må jeg ikke tjene penge på den. Så vidt jeg ved, er det altså kun Professional Editions man må tjene penge på!

[Redigeret d. 07/06-04 17:41:24 af Søren Klit Lambæk]


Og Enterprise (Arcitecht) versionerne...

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



t