facebook "Webdesign World"

Tags:    grafik webdesign

Hejsa alle designere.

Jeg håber altså godt man må skrive en lille notits her. Det er ikke en reklame, da det ikke er noget jeg tjener på. Jeg kunne bare godt tænke mig et forum hvor der er flere med samme interesse som jeg.

Det er bare en opfordring til alle der elsker webdesign at gå på facebook og tilmelde jer gruppen "Webdesign World"

Jeg har lige oprettet gruppen, så den er selvfølgelig ikke så aktiv lige nu, men det bliver den hvis I tilmedler jer. Hvis I tilmelder jer, skal i gidde være aktive i debatten.

mvh
Duddimai.

Forstår ikke helt formålet med sådan én gruppe, når vi har fantastiske sider som Udvikleren.dk osv.?

Her er alt samlet på en måde som er bedre, hurtigere og mere overskuelig end facebook.

Hvad er det, som der kunne være i sådan én gruppe, som vi ikke har her? :)

Forstår ikke helt formålet med sådan én gruppe, når vi har fantastiske sider som Udvikleren.dk osv.?

Her er alt samlet på en måde som er bedre, hurtigere og mere overskuelig end facebook.

Hvad er det, som der kunne være i sådan én gruppe, som vi ikke har her? :)

ENIG! - Selvom det kan vaeret smart paa facebook, at kunne have det hele internationalt, er det stadig lettere at holde styr paa her paa udvikleren.dk :)

Nååh, men det var egentlig for at koncentrere det omkring design, og ikke også proggrammering som der er her og på eksperten og tweak osv..

Sådan så det kun er folk hvis hovedbeskæftigelse er design.

Derfor..

men der sker heller ikke noget i gruppen desværre, så nu laver jeg et design site til designfolket i stedet, så må vi se om der sker noget dér ;)

t