Sql statement skal køre på et bestemt tidspunkt

Tags:    c#

Hej,

Jeg har lavet en sql sætning som henter system datoen, men jeg vil have at den kun gøre det når klokken er 4.

Men jeg ved ikke helt hvordan man bare får den til at køre på et bestemt tidspunkt.

Jeg tror man skal lave en if sætning men jeg er ikke sikker: Hvis klokken er 4 skal den køre koden.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Adam

Altså der kan jo være forskellige svar alt efter hvilken database du bruger - men jeg tror nu ikke at der er nogen databaser som understøtter denne funktion (dog er jeg lang fra sikker, så du må ikke hænge mig op på det).

Hvad jeg ville gøre ville være at sætte dit operativ system op til at udføre en planlagt opgave - kl. 4 hver dag. Du får således operativ sytemet til at køre et af dine programmer - som så udfører det som du ønsker udført kl. 4. I linux/unix verdenen hedder dette et cronjob, og på windows mener jeg at det hedder noget så simpelt som "scheduled tasks" eller på almindelig dansk "planlagte opgaver". Men ja - skriv lidt mere tilbage med hvilket miljø du skal bruge dette i - så er det lidt nemmere at give dig et mere konkret svar.

Ok jeg bruger en ms sql database. Men jeg tror sådan set ikke den har så meget med det at gøre. Men jeg er ikke sikker.

Fordi nu lyder sql sætningen på:

Fold kodeboks ind/udSQL kode 

så henter den jo bare system datoen automatisk midnat, når dagen skifter. Men jeg vil have at isteden for at den skifter dato midnat skal den skifte dato klokken 4 om morgenen.

Jeg håber det er næmmere at forstå nu.

Mvh. Adam

t