PHP-programmør og webdesigner søges

Tags:    snak

Kære alle,

Vi søger en PHP-programmør som også kan lave webdesigns, knapper, bannere, logoer, m.v. til herrik.dk, som bl.a. står bag ungnyt.dk.

Der er tale om arbejde baseret på procentlønning af indtjeningen i det første års drift. Alle vores websites er annoncefinancierede, indtil videre med succes.

Der er cirka tale om 5-10 timers arbejde om ugen.

Du vil komme til at indgå i et samarbejde med kontoret i København. Samtale foregår typisk via telefon, MSN Messenger, m.v.

Håber det har interesse. Jeg kan kontaktes på telefon: 31 77 37 66.

Indlæg senest redigeret d. 26.10.2008 17:14 af Bruger #14318
7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Oskar,

Jeg var slet ikke klar over at vi havde et besværligt system :). Hvilken del af at poste en ny tråd fandt du besværlig, der resulterede i to ekstra tråde? Det kan være der er noget jeg skal have kigget på :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Jeg ville nok godt kunne være intraseret , hvad kan mange renge med at de har kan give i afkast ?

Hej Oskar,

Næste gang, så nøjes med en enkelt tråd, i stedet for 3 næsten ens inden for 12 minutter :). Ønsker du at tilføje noget, så fungerer Rediger knappen fint, som du kan se :). Jeg har slettet de to andre tråde nu.

Mvh.

Kasper (TSW)

Hej Kasper,

Det ved jeg godt. Men jeg er ny her og kunne ikke finde ud af jeres meget besværlige system.

Hej igenm

Når man går ind i "Nyt emne" og trykker uden point så ryger ens emne ned som kommentar i stedet for nyt emne øverst i emneoversigten.

Det er helt korrekt, men hvordan er det besværligt? :)
Udvikleren.dk er netop ment som et sted at få hjælp primært, hvilket er grunden til at spørgsmål, hvor der er basis for at uddele point til korrekte svar, bliver vist før diskussionstråde ala din egen, på oversigtssiderne. Din tråd bliver til gengæld vist på forsiden på præcis samme vilkår som alle andre tråde, hvilket typisk er det vigtigste. Jeg ser derfor ikke det store problem :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Jeg fandt din tråd via forsiden, som jeg normalt gør. Jeg går aldrig ind i de enkelte forums for at se det nyeste...
Jeg tror de fleste "udviklere" sagtens kan finde din tråd. :)

Jeg er ikke progammør, så jeg er ikke interesseret i opgaven. men ville bare påpege, at din tråd nok skal blive set. :)

t