hjælp til program?

Tags:    programmering

Fold kodeboks ind/udKode 
hej derude jeg har lavet en program men den virker ikke og kan ikke se fejl(er ikke erfaring programmør)

og hvad flere funktioner kan man tilføje til det program? i må meget gerne skrive den i den program jeg har lavet.

men jeg må ikke bruge std::cin osv.. de koder jeg har skrevet med i min program er kun de koder jeg må bruge..

Altså skriver du i Notepad eller?
Det ville være super med noget indryk i koden!

Og der er en del fejl.
* Man kan ikke lave en funktion uden type, som du har gjort med 2 af dine funktioner...
* gotoxy er vist deprecated i de fleste nyere compilere, søg på msdn efter en lignende funktion.
*Husk altid ; efter en færdig kode-linje
* "clrscr()" Skriver du dos programmer eller sådan noget? prøv at bruge system("cls"); istedet.
* Du skal nok undgå dos-funktioner som fx getch()

men programmet skal være i en dos menu.

og hvordan retter jeg fejlene?

og er der andre funktioner som kan tilføjes til programmet?

Gøkturk, du skal angive retur typer for dine funktioner.
Du skal fjerene overflødige ; og indsætte de ; der mangler.
Jeg tror ikke du kan fange alt-a og alt-s på den måde. Det letteste er at lave det om så det bare er a og s der skal trykkes.

Jacob, Gøkturk er så uheldig at hans lærer insisterer på at de bruger en antik og defekt compiler, sandsynligvis for at undgå at elverne lærer noget relevant.

ja Bertel. det gør han. og det ermærkeligt for den her jeg bruger crasher næsten hver gang også selvom der ikke er fejl.

men Bertel tak for hjælpen igen:)

men til det her program fik jeg pesonligt 4 siders kode til den program? også virker det heller ikke og fik den af min lærer:(

t