Er du iværksætter?

Tags:    snak

Jeg søger en programmør og en webdesigner, der vil være med til at starte en ny innovativ IT-virksomhed. Produktet er kort sagt et innovativt, dynamisk intranet, der lægger rigtig stor vægt på det personlige. Intranettet hjælper medarbejdere med at skabe arbejdsmæssige og sociale relationer på kryds og tværs i virksomheden. Herved får virksomheden engagerede, selvbærende og glade medarbejdere, der har mulighed for at udnytte hinandens kompetencer fuldt ud.

Har du som programmør eller webdesigner et ekstra drive og kan du bevare overblikket i en længervarende og udfordrende proces? Som programmør skal du kunne programmere i fx php, java eller asp - og samtidig kunne programmere databaser i fx SQL. Det er op til dig selv hvilket sprog, der programmeres i - hvad du synes er bedst og sjovest.
Virksomheden er allerede blevet set igennem af IT konsulenter, og de anbefaler, at virksomheden deltager i Venture Cup - det bliver fedt:-)

Hvad får JEG ud af det?!:
•Have det sjovt med noget, du kan lide at lave.
•Frem for alt team spirit.
•Del i idéen. Idéen er blevet set igennem af konsulenter, som mener at med det rette team, kan virksomheden blive en rigtig succes.
•Store indtjeningsmuligheder.
•At starte firma vil skærpe dine kompetencer mere end noget andet.
•Intet ser bedre ud på cv’et end at have startet eget firma.
•Deltagelse i Venture Cup.

Jeg går på Handelshøjskolen i Aarhus. Jeg er bedst inden for økonomi, salg, opstart af virksomheder og den ”bløde” del af IT, altså ikke programmering.

Hvis du mener, at du har et indre drive og kompetencerne til at starte eget firma, hører jeg hellere end gerne fra dig – selvom du ikke har truffet den endelig beslutning, men bare er nysgerrig. Så tager vi et møde og snakker om det.

Med venlig hilsen
Kris Bjørn Jeppesen

Email: kris@startit.dk
Mere information om mig: http://www.linkedin.com/in/krisbjoernjeppesen

har sendt dig en E-mail.

t