Jeg befinder mig i oejeblikket i New Zealand som uvekslingsstudent, har vaeret her i 3 maaneder og kommer ikke hjem foer Juni naeste aar, saa I maa klare jeg med et udenlandsk tastatur
Jeg kan ikke forstaa at du siger det ikke virker Jeg har foer brugt det system med en komplet sti en gang jeg lavede en "online" musikdatabase for mig selv hvor den gik ind og hentede musikfilerne lokalt paa min maskine, men egentligt opererede online paa en one.com server..
Jeg kan lige proeve at kigge paa det (har ikke meget at lave i skolen her nede, og faar sommerferie om 1 1/2 uge saa har massere af tid )
jo du er velkommen til at kigge på det...
Det er alligevel ikke blevet til noget endnu.
Men hovedsageligt er det meningen at jeg vil lave en slags "skrivebord" lidt ligesom et CloudOS Bortset fra at man kun skal STARTE det fra nettet. Det hele ligger på min PC.
Jeg laver det kun af ren dovenskab.
Jeg kan ikke have alle mine ting på det rigtige skrivebord og jeg gidder ikke bruge hele FIRE vigtige museklik fordi jeg først skal ind i mappen
Plus at jeg ikke duer til C++ Så efter min mening er nettet lidt nemmere at ændre på.
Beklager hvis ikke du kan læse "æøå".
By the way:
Her kan du finde mine filer..
Det er lidt PHP men dokumentet er ikke så stort så det skulle være til at overskue.
http://www.zeroyear.net/www.zip
Indlæg senest redigeret d. 03.11.2008 14:11 af Bruger #12242