Jeg synes at selve grundidéen er fin, men at det hele skal peppes en lille smule op - her tænker jeg på sådan noget som at lave et diskret mønster til baggrunden, for det der næsten-sorte bliver for kedeligt.
Der hvor der står "Kammerkoret Cantabile" kunne du måske også gøre lidt mere spændende, vælg en kraftigere skrifttype, lav en svag gradient, tilføj lidt skygge, noget i den stil.
Eller også skulle du gøre det "omvendt" - dvs beholde headeren i de mørke farver, friske "Kammerkoret Cantabile" lidt op, og så bytte om på farverne ved selve indholdet - sådan, at baggrunden bliver gul-agtigt og teksten er sort, så det ikke er så dystert.
Du skriver at du synes den er lidt upersonlig, måske pga. mangel på billeder - jeg tror nu at et er pga. mangel på detaljer, så det er sådan set bare den du skal have arbejdet ind, synes jeg.
Modsat Marc, tror jeg ikke at et andet billede ville være løsningen, for det er et super fedt billede med en fed vinkel, og i mine øjne mange gange bedre end det billede du har brugt på de første udkast.
Hvis det var mig, så ville jeg lave billedet endnu større, så det rigtig kom til sin ret, men jeg
har også en ting med at toppen af sider gerne må være fyldt med smukke billeder