Billig grafiker

Tags:    grafik webdesign

Hejsa,

Jeg er bosat i Thailand og arbejder her fra. Jeg er i den sitaution at jeg kender en kvinde som søger fuldtidsarbejde som grafiker. Hun er universitets uddannet og har arbejdet som grafiker i mere end 10 år. Hendes sidste job var som art director på et magasin i Bangkok kaldet "Boss" Hun søger nu nye udfordringer og siden lønninger i Thailand er meget lave i forhold til Danmark håber hun det er muligt at kunne få et fuldtids arbejde, men arbejde ud fra Thailand. Hendes ønskede salær ville ligge mellem 15.000 til 20.000Dkr det ville så være for 36 timers arbejde minus frokost på en time. Jeg sender gerne scanninger af bladet hun arbejdede for sidst og ellers kan i se noget af hendes arbejde på www.webtwist-design.com under "portfolio" - "prints" og "logos". Alt kommunikation ville foregå på Dansk igennem mig så der er ingen grund for at være nervøs for kommunikationen. Hun taler iøvrigt perfekt Engelsk så hvis det ønskes kan i sagtens kommunikere direkte. Hun er sat op med voip og kan ringe gratis til Dk fastnet numre.
Håber nogle er interesseret.
Send emails til info@webtwist-design.com

Mvh

Mads Nielsen

Prøv dog en af job siderne.

Indlæg senest redigeret d. 14.10.2008 13:49 af Bruger #2695
Ok, har du nogle gode forslag til hvilke sider ?

IT-Jobbank

Eller bare jobindex.dk

Du kunne jo også kigge her på siden (Til højre)
Der er jobs fra Version2 - IT For professionelle.

Google er også altid tilladt at bruge!

problemet med jobindex.dk er at det for det meste er firmaer der søger fastansatte til at arbejde i deres virksomhed. IT-jobbank har jeg ikke prøvet så jeg vil se nærmere på den. Google brugte jeg til at finde denne side :)
Tak for hjælpen

Og hvis du kigger i højre del af denne side vil du se teksten "Jobs fra Version2job". Bare et tip.

Jeg vil bare lige sige at I har en rigtig irriterende kode-ting i jeres portfolio. Det er fordi at når man vil se billederne i stor, så siger IE at den skal tillade popups fra netstedet. og når man så har tilladt det, så loader den flash'n forfra og så er hele historikken tabt.
Har I overvejet at lave en popup i Flash istedet?
som minimum bør I bruge "_blank"

ok, tak for at pointe det ud. Jeg oplever dog ikke problemet og de skulle meget gerne loade ind med "_blank" og ikke i samme window. Baade mozilla og IE fungere fint hos os. Men det ville vaere super hvis vi kunne holde thread'en til det originale. Tak ;)

ok så skal jeg ikke kunne sige hvad der skete. men jeg fik ihvertfald en popup advarsel og en reload af flash'n på IE i Vista.

det var bare for ikke at ødelægge oplevelsen med Jeres site..

jeg takker for info'en. Jeg vil kigge naermere paa det. Altid rart med feedback :)

Tror I at jeg er helt galt på når jeg tror at det er muligt at skaffe hende et job i DK ?

t