Åbne og lukke liste

Tags:    javascript

Hej udviklere.

Jeg har et lille problem i JavaScript. Jeg har lavet et script, som gør, at når jeg trykker på et billede åbnes en liste, når jeg så trykker på close på listen, så lukker listen igen. Det virker fint i FF og Safari men der er problemer, når jeg kører det en IE. Selv om jeg lukker listen, så bliver der stadigvæk en støre afstand mellem billederne efter at listen er lukket. Dette sker kun i IE.

Her er et link til siden: www.sund-student.dk/malene
- Det er menupunkterne "Hvem er vi" og "Behandlingstilbud", som åbner en liste.

Her er de stykker af koden, som kunne indeholde problemet:

Dette er functionen, som ligger i sidens <HEAD>:
Fold kodeboks ind/udKode 

Dette er menuens kode, som ligger inde i en tabel i sidens <BODY>:
Fold kodeboks ind/udKode 

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Til at åbne og lukke lister vil jeg anbefale dig bare at skjule listerne.

det kan gøres sådan her:
Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Håber det hjalp :)

Hm... Jeg forstår det ikke helt, men jeg er heller ikke så god til JavaScript. Kan du ikke gøre mig en kæmpe tjeneste og prøve at lave koden om ud fra det, som jeg har skrevet op, og så poste det her på siden? Så tror jeg bedre, at jeg kan forstå det.

Kender du CSS?

Det er et "Regel"sprog til hvordan de forskellige browsere skal vise ting. Og når du tilføjer ting til din list tilføjer browsere nogen gange en margen, og når du så sletter indholdet igen kan margenen stadig forekomme, men med mit script så fortæller man browseren at den bare skal skjule elementet istedet for at tømme det.

Håber du forstår, ellers spørg igen :)

Indlæg senest redigeret d. 13.10.2008 23:31 af Bruger #10647
Okay så forstår jeg. Men grundet min store inkompetence inden for JavaScipt, så kan jeg stadigvæk ikke finde ud af at indbygge koden ordentligt.

Skal det se sådan her ud?:
Fold kodeboks ind/udKode 

Fold kodeboks ind/udKode 

t