Søger erfaren php programmør til mindre opgave

Tags:    php

Hej allesammen

Jeg har en side www.zeroup.dk hvor jeg søger en php programmør til at til at foretage visse ændringer.

Siden er simpelt opbygget og det skulle være nemt og hurtigt for en øvet, at foretage de ændringer jeg har brug for.

Lyder det som noget for dig så svar i denne tråd og send nogle referencer til tidligere opgaver.

Glæder mig til at høre fra jer.

Har kigget lidt På siden...

Jeg kan ikke bare finde nogle få ting på siden som skulle laves. (Nej mange!)

Hvis siden skal være konkurrence dygtig er der nogle væsentlige ting, som skal foretages.

Det vil tage tid og penge at bygge.

Men hvis du bare skal have en side hvor det er muligt at administrerer sine billeder for familien for eksempel er det hurtig lavet.

Hvad pris snakker vi om :P

Syntes ikke at kunne se den store kompleksitet, hvis designet afspejler funktionalitet/interaktion 100%...

Jeg vil gerne tage den for 3 timer hvis du kan skifte til .net. Hertil er funktionalitet, design må du selv klare, eller jeg bygger ind i det eksisterende.

/J

Nu er det jo svært at sige hvad prisen bliver især når det ikke ligger fast 100% hvor meget der skal ordnes. Derfor gider jeg heller ikke diskutere prisen med hver enkelt som byder ind. SKriv hvad du ellers har af erfaring samt hvilke tanke du har omkring siden, og når jeg så har valgt hvem jeg gerne vil bruge kan prisen diskuteres.

Det er da en spændende holdning du har til dit eget projekt...

Hvad mener du?

Hvad mener du?

Måske at du ikke ved, hvad du vil have lavet.
Hvordan skal vi vide, om vi vil tage opgaven, når du ikke engang selv ved, hvad der skal laves ?

aha, så er jeg med igen.

Det jeg mente med det var at jeg selvfølgelig selv er klar over hvad jeg gerne vil have lavet men nu lød det på Jacob Molin som om at han havde en masse gode forslag. På den måde kunne det jo være at der vil komme lidt mere..

Ingen?

t