Lær at lave Grafisk elementer!

Tags:    grafik webdesign

Hej

Som overskrifter lyder, er jeg nu gået hen og blevet lidt træt af at programmere(Kun midlertidigt). Og har så bestemt mig jeg vil igang med at lære at lave grafik, som så senere forhåbentlig skal bruges på nogle af mine websider og programmer etc.

Men pånuværende tidspunkt aner jeg ikke en skid om hvordan man laver grafiske fremstillinger, eller designs.

Ved heller ikke hvor jeg begynde med at lære det henne. så kunne være rimelig nice, hvis nogen kunne fortælle mig hvilke programmer jeg skal benytte her i starten.
Og evt. nogle godt toturials omkring det anbefalede program

// Jacob Veile

6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Og så er der jo også GIMP hvis det skal være et gratis-program :) (Ikke at jeg selv har nogen erfaring med dette program, men det bliver jo normalt også altid anbefalet :))

Fx her:
http://cssbeauty.com/cgi-bin/mt/mt-search.cgi?tag=graphics&blog_id=1

Her kan du surfe lidt rundt og se hvad andre har designet til hvilke typer hjemmesider.

Jeg vil også sige Photoshop næsten 80%

God fornøjelse

Photoshop og illustrator er guld værd!

Følgende sider kan anbefales til at lærer dem:

Comashop.dk
good-tutorials.com
www.psdtuts.com
www.vectortuts.com

Der burde være nok til de første 10 år :)

Du er meget velkommen til at kontakte mig hvis du senere har spørgsmål eller brug for hjælp til at lave en tutorial.

Jeg har sendt dig min msn :)

Håber at det var nok til at komme igang!

Jeg benytter mig selv af photoshop og illustrator..

Der er utroligt mange tutorials på nettet.. plus at du jo kan skrive i forum her og få hjælp:D

Det er bare at gå igang.. :P

Mange tak! for de mange gode oplysninger, jeg kan se der er noget at gå i krig med ;)

Benytter Linux til daglig, så tror jeg vil se om jeg kan bruge GIMP...

Indlæg senest redigeret d. 28.10.2008 20:20 af Bruger #8516
Så synes jeg, du skal give dine points til Christina. :)

t