Freelance

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Halløj, jeg søger en til at lave et simpelt system til mig, bare til hjemmebrug. Jeg har så mange film på min computer, så det kunne være løgn. Så jeg tænkte på, om der var nogle der ville lave et system, hvor det var delt op i kategorier, genre, osv.

16 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg havde overhovedet ikke regnet med sådan en høj pris. Desværre, har jeg overhovedet ikke pengene til det.

Mon ikke der findes en masse gratis programmer, som kan, hvad du ønsker ?
Google og sourceforge.net er vennerne.

Hvis du selv har mod på at kode lidt, og måske har prøvet en anelse, er opgaven ikke større end du kan lave det selv. Vi er her naturligvis til at hjælpe hvis du går i stå.

Dermed får du programmet præcist som du vil have det, til 0 kroner og du får lært at programmere.

Jeg har ikke tålmodighenden til at lærer C+ da det tager flere måneder/år

Jeg har ikke tålmodighenden til at lærer C+ da det tager flere måneder/år

Ja. Det du gerne vil lave vil være relativt til at gå til i Python, hvis du har tålmodighed til det. Hvis du kan lidt programmering i forvejen er den gratis e-bog 'dive into python' super. Den gennemgår både hvordan man enkelt læser informationer fra binære mediefiler (så som mp3), opretter forbindelser til online services, noget enkelt database osv.
(Beklager min troløshed over for c++ forummet :-) )
Hvis du ikke har lyst til at lære at programmere, ville det dog virkelig undre mig hvis det program ikke allerede findes gratis derude et sted....

Tusind tak Michael.
Der findes mange af den slags programmer ja, men ingen der tilpasser sig mine behov desværre, men jeg vil da klart kigge videre på Python!

Kan du ikke tegne et billede i fx. Paint og lave en udførlig beskrivelse af det program, du har i tankerne, og så sende mig begge dele enten på min Udvikleren-indbakke eller min hotmail?

<< < 12 > >>
t