Freelance

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Halløj, jeg søger en til at lave et simpelt system til mig, bare til hjemmebrug. Jeg har så mange film på min computer, så det kunne være løgn. Så jeg tænkte på, om der var nogle der ville lave et system, hvor det var delt op i kategorier, genre, osv.

16 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
1500 pr. time?!! Jeg er ganske vidst ikke velbevandret inden for løn, men det der lyder jo sindsygt!

Halløj, jeg søger en til at lave et simpelt system til mig, bare til hjemmebrug. Jeg har så mange film på min computer, så det kunne være løgn. Så jeg tænkte på, om der var nogle der ville lave et system, hvor det var delt op i kategorier, genre, osv.

Siger du, at du skal have hjælp til at organisere dine piratkopier ?

Jeg vil da gerne lave programmet til dig.
Jeg tager som udgangspunkt 1500,- pr time for den slags opgaver. Jeg får næppe brug for mere end 20 timer til at løse opgaven. Dertil kommer eventuelle support omkostninger.
For de penge får du naturligvis ikke rettighederne til at distribuerer programmet, kun et program til personligt brug.

Sindsygt er nu så meget sagt, erfaren konsulent hjælp koster. Man kan naturligvis også forsøge at ansætte en til 150,- pr time, han vil måske skulle bruge 200 timer...

Hvis du går til et professionelt firma og skal købe 20 timer hos en erfaren udvikler tvivler jeg på at du kommer under 1000,- pr time.

Sindsygt er nu så meget sagt, erfaren konsulent hjælp koster. Man kan naturligvis også forsøge at ansætte en til 150,- pr time, han vil måske skulle bruge 200 timer...

Hvis du går til et professionelt firma og skal købe 20 timer hos en erfaren udvikler tvivler jeg på at du kommer under 1000,- pr time.

Helt enig. 1500 kr. for en konsulent time er noget nær standard. Men det kan man selvfølgelig kun tillade sig at tage, hvis man ved, hvad man snakker om og produktet, du får, skal have en tilsvarende kvalitet. Det får du ikke for 150 kr. i timen.

Lidt dybere beskrivelse af hvad det egentlig er du ønsker - hvad sytemet skal kunne osv. ville nok hjælpe på din forespørgsel.

Dertil vil jeg da nok lige tilføje at - ja Bertel priser lyder måske lidt høje - men på den anden side tvivler jeg ikke meget på det udsagn han kommer med, idet han gang på gang her på siden har mere end bevist at når han åbner munden så er det fordi man skal gøre sig klar til at blive klogere.

Hvis du har originaler, hvor informationerne står i filen, mener jeg media player kan læse og organisere dine filer for dig.
Hvis du har kopier hvor disse metadata ikke indgår i filen kan du ikke stille andet op end selv at oprette informationerne. Det kan du gøre i en standard database (e.g. access).

Hvis du har originaler, hvor informationerne står i filen, mener jeg media player kan læse og organisere dine filer for dig.
Hvis du har kopier hvor disse metadata ikke indgår i filen kan du ikke stille andet op end selv at oprette informationerne. Det kan du gøre i en standard database (e.g. access).

Jeg ville nu nok lave et interface der kan trække informationer fra www.imdb.com.

Jeg ville nu nok lave et interface der kan trække informationer fra www.imdb.com.

Hmm Jeg må nok hellere holde op med at spille klog :$

Jeg havde overhovedet ikke regnet med sådan en høj pris. Desværre, har jeg overhovedet ikke pengene til det.

<< < 12 > >>
t