Tags
Forum
Artikler
Brugere
Stil spørgsmål
1
Login
Husk mig
Problemer med auto popup's i IE7.0
Tags:
diverse
Bruger #13727
@ 04.10.08 14:14
4
Hej Folkens (; Sidder lige her på min kæreste computer, og på en eller anden mærkelig måde har hun fået en masse virus ind som gør at nye IE7.0 vinduer pop'er op med bl.a. "anti-virus programmer" osv. men finder ingen måde at slette dem på. Har prøvet at resette hendes cookie's folder men dette har ikke hjulpet.
På forhånd tusinde tak
Christian og Helene
3
svar postet i denne tråd vises herunder
2
indlæg har modtaget i alt
6
Sorter efter dato
3
Bruger #10647
@ 04.10.08 16:40
233
Hej fetterlein,
Jeg havde samme problem for et par år siden og hun har højst sandsynligt downloadet noget inficeret matriale der har installeret et tilføjelsesprogram til IE. For at fjerne (eller i det mindste deaktivere) tilføjelses programmet skal du gøre følgende:
1.
Åbne IE og trykke Alt så menubaren i toppen fremkommer.
2.
Gå ind under Funktioner > Administrer Tilføjelseprogrammer > Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer.
Så skulle der gerne komme et vindue frem hvor du kan deaktivere alle mistænkelige programmer
3
Bruger #11361
@ 04.10.08 16:45
106
Det hjælper ikke kun at benytte den metode..
Hele computeren skal jo renses?
Få skaffet dig noget antivirus, søg hele computeren igennem..
Bagefter søger du efter spyware..
Og så bruger du hijackthis og kopierer loggen herind
0
Bruger #10647
@ 04.10.08 17:01
233
Jeg ved bare at jeg slap af med 3 spyware programmer ved hjælp af min metode. Jeg hørte eller så aldrig mere noget til de programmer jeg deaktiverede.
Men ja du har ret, der kan stadig forekomme problemer, hvis spywaren bruger en anden metode end den jeg nævner
Karma barometer (30 dage)
Modtaget
Givet
X
Favorit hos
Forum tråde
Artikler
Tilføj til dine favorit tags
Fjern fra dine favorit tags