Hvilke domæne til web-intergrator

Tags:    snak

Heysa.

Jeg skal snart til at starte som web-intergrator, derfor skal jeg bruge et domæne som er arbejds villig med de fleste ting, som asp.net osv. jo mere jo bedre + det skal gerne værer billigt.

nogle forslag til domæner, eller webhoteller eller hva det hedder, jeg skal bruge en hjemmeside jeg kan smide min ting op på dvs med FTP adgang.

på forhånd tak.

Indlæg senest redigeret d. 01.10.2008 18:37 af Bruger #14228
www.gigahost.dk
www.elitehost.dk

Jeg har selv en udviklet hjemmeside stående hos elitehost og det virker fint.

Update: Elitehost tilbyder både ASP/ASP.NET/PHP på samme server dog ikke på den billigste.

Indlæg senest redigeret d. 02.10.2008 07:31 af Bruger #6559
Domænet er navnet på siden ,fx hjemmeside.dk. Serveren er den maskine sidens filer ligger på. Webhotellet er så den service der tilbyder dig plads og faciliteter på en server.

Så det er et webhotel du leder efter :)

tag et kig på vizion.dk eller web10.dk

og hold dig for himlens skyld fra one.com. deres support er arrogant og inkompetent, og deres servere er ustabile.

og hold dig for himlens skyld fra one.com. deres support er arrogant og inkompetent, og deres servere er ustabile.

For det er web10(procent oppetid).dk ikke? :P

Nu har jeg efterhånden set mange skyde med skarpt efter one.com, men jeg må nu altså sige at jeg ikke har haft nogle problemer med dem overhovedet. Oppetiden er bedre end hos mange andre billige hosts jeg har erfaring med på nettet. Deres support har hurtigt hjulpet mig igennem de problemer jeg har haft. Det eneste minus som jeg kan se hos dem er at det er utrolig besværligt at opsige sit webhotel.

Når det så er sagt, kunne jeg aldrig finde på at bruge dem til større kommercielle projekter.

Så er det ikke dit mål med siden at have 1000 besøgende dagligt, så vil jeg sige at one.com er mindst lige så god, omend ikke bedre, end så mange af de andre billige hosts der findes rundt omkring.

Leder du efter en asp.net host der også tilbyder php er de selvfølgelig ikke en mulighed :)

Nu har jeg efterhånden set mange skyde med skarpt efter one.com, men jeg må nu altså sige at jeg ikke har haft nogle problemer med dem overhovedet. Oppetiden er bedre end hos mange andre billige hosts jeg har erfaring med på nettet. Deres support har hurtigt hjulpet mig igennem de problemer jeg har haft. Det eneste minus som jeg kan se hos dem er at det er utrolig besværligt at opsige sit webhotel.

Når det så er sagt, kunne jeg aldrig finde på at bruge dem til større kommercielle projekter.

Så er det ikke dit mål med siden at have 1000 besøgende dagligt, så vil jeg sige at one.com er mindst lige så god, omend ikke bedre, end så mange af de andre billige hosts der findes rundt omkring.

Leder du efter en asp.net host der også tilbyder php er de selvfølgelig ikke en mulighed :)

Jeg vil give et eksempel på den inkompetente, arrogante support:

Mig: Hejsa. Nu er det syvende gang på en måned at jeg ikke kan gå ind på min side. Fejlen kommer og går af sig selv, uden at jeg piller ved noget af koden. Når jeg prøver, får jeg en "serveren kunne ikke findes"-besked i Internet Explorer. Firefox returnerer bare en blank skærm.
Dem: Vi supporter ikke Firefox

Hvorefter de lukkede support-tråden.

Jeg har ikke tal på alle de gange, jeg kontaktede deres live-support om det. De sagde:
"Der er noget højt PHP-load på et andet hotel på den server du ligger på."

Ingen løsning på noget, bare lige en konstatering.

Det, mine damer og herre, er bare ikke folks penge værd!

t