Firefox 3 går ned ofte

Tags:    diverse

Hej.
Efter jeg har opgraderet til firefox 3, er det begyndt rimelig ofte ikke at svare, og derfor går browseren ned. Rimelig irriterende.
Jeg benytter mig at Vista.

Er der nogen der har kendskab til problemet, og kender en forklaring og en løsning på hvorfor der sker.
Rimelig irriterende, for jeg er ellers så glad for firefox 3.

Indlæg senest redigeret d. 30.09.2008 21:03 af Bruger #5097
7 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har du nogle extensions installeret som kunne forårsage det? Har selv brugt FF3 siden det udkom og det er ikke crashet en eneste gang.

Har du nogle extensions installeret som kunne forårsage det? Har selv brugt FF3 siden det udkom og det er ikke crashet en eneste gang.

Har heller aldrig haft nogen crashes... :S

Kunne det evt. tænkes at du stadig bruger beta versionen?

Indlæg senest redigeret d. 30.09.2008 21:55 af Bruger #11328
Har du installeret Chrome? Der går rygter om at der er en process fra chrome som får firefox til at blive ustabil af en eller anden årsag

Ja Jonas, jeg har 3 plugins installeret. Du har ret, dem bør jeg lige prøve at deaktiverer og se om det forbedre sig. Er selvfølgelig klart en mulig begrundelse.

Men nej jeg har ikke Chrome installeret.

Jeg skal nok lige rapporterer når jeg har gennemtestet, med deaktiverede plugins.

Firefox har sikkert også nogle log-filer et sted. Dem kunne du tag at kigge i og se om der står en grund til det crasher, der.

Tja... Kan ikke lige finde nogle logfiler, men har nu kørt uden plugin en dags tid og har nu oplevet 3-4 crash ind til videre (har benyttet firefox en del dette døgn). Er ikke sikker om det har hjulpet. Men de crash er stadig for meget. Men tror ikke det var plugins'ne

Jeg har desværre ikke fundet problemet, og selv om jeg har fundet nogle gode svar lukker jeg tråden.
Ellers tak for hjælpen

t