Men vær please også lidt realistiske. Så længe produktet er open-source er det da til at overskue hvad google har lavet.
Jeg forholder mig realistisk til at på trods af at mange af googles ting er open source - og på trods af at folk godt
ved at Google ingen skrupler har omkring privatliv, så er folk flintrende ligeglade, fordi de lever i den illusion som Ronni så fint eksemplificerer: "de gør det jo kun i den bedste mening". De gør ikke noget som helst i nogen som helst bedre mening end Microsoft. De har bare en anden tilgangsvinkel til PR, og den giver pote - vær lidt realistisk og få øjnene op for, hvor mange sindssyge ting deres PR-maskine får os til at acceptere.
At feje privatlivsdebatten helt og holdent af bordet med sætningen: "det er open source, så vi kan jo se hvis de gør det" er at ignorere fakta. Fakta er at de
gør det, og ja, det kan vi sagtens se i deres kode at de gør. Men der er ingen der gør noget ved det, fordi de er som lammet af Googles ekstremt effektive image som den flinke storebror
Hvad angår telefonens design vs. iPhone, så har jeg aldrig påstået at iPhone eller dens brugere er useriøse - jeg har påstået at G1'eren virker
mere seriøs.
EDIT: Kasper, jeg synes du bringer det med min påståede sort/hvide verden op igen og igen, og jeg begynder så småt at tro, at du rent faktisk bilder dig ind at min verden er således. Hvis det vitterligt forholder sig sådan, så læs da lige mine tidligere indlæg igen. - er det typisk for en sort/hvid hjerne at kunne abstrahere fra sin foragt for et firma, når man skal vurdere den tekniske kvalitet af deres produkt?
Indlæg senest redigeret d. 24.09.2008 18:56 af Bruger #8223