Layout bedømmelse V.2

Tags:    grafik webdesign

Jeg har lavet en opdateret version, af det gamle layout, hvad synes i om det

http://link.imgshare.us/9mpILw

Indlæg senest redigeret d. 23.09.2008 16:13 af Bruger #14197
4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej.
Minærlige mening er, at det er for forvirrende. Syntes at det orange banner skal have en lille farvejustering, så det falder lidt mere sammen med resten :)

Det må vist være en af de første gange at jeg er den mest positive :P
Den organge farve er helt fin (synes ikke den behøver en farve-justering) og SÅ rodet synes jeg ikke at siden er igen (men hermed ikke sagt at det ikke kan forbedres!)

Loginboksen ville jeg også, som Ieet siger, mene var alt for stor.
Herudover har i brug for at gøre det mere klart hvad siden går ud på - så man ikek behøver at læse teksten med grå (som forresten burde være meget mørkere!)

det er svært at se ud af jeres logo/tekst om det er Shop-nul eller shop-O der er jeres adresse (det er jo vigtigt hvis i f. eks. skal reklamere).

Og hvad laver den der halve vogn oppe i højre hjørne?? (Nårh ja, nu er vi gange med indkøbsvogne: hvad laver indkøbsvognen i login-boksen, det er lidt overflødigt?)

Okay, jeg havde vist nogle kritikpunkter alligevel - men altså, det er fint udgangspunkt, men der skal arbejdes en del mere med det, synes jeg.

Hvis jeg søgte den side, ville jeg med det samme føle mig forvirret over ikke med det samme at kunne finde menuen hvor varene stod. Er login virkelig vigtigere end den kategori.

Hej Nicolaj,

Alt for stor og grim Login box, som dækker billede og tekst.

Med venlig hilsen
Ieet

t