Valg af papirbakke i Quickrep 3.0 (D5)

Tags:    delphi


Er der nogen som ved hvorledes man vælger hvilken papirbakke man vil udskrive fra (til) i den version af "QuickReport" som leveredes med Delphi 5 ?

Det viser sig at den metode der er angivet i den meget sparsomme medfølgende dokumentation, ikke fungerer.
( altså .. qrprinter.printersettings.OutPutBin := first/last etc)

På leverandøren "Qusofts" hjemmeside, er der angivet nogle fixes.. men disse kræver alle at man har adgang til filen 'Qrprntr.pas'... og sourcekoden er "tilfældigvis" ikke leveret med versionen som er inkluderet med Delphi 5.

Er der noghen der har et forslag til hvorledes man løser det problem ?

mvh








2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Er der nogen som ved hvorledes man vælger hvilken papirbakke man vil udskrive fra (til) i den version af "QuickReport" som leveredes med Delphi 5 ?

Det viser sig at den metode der er angivet i den meget sparsomme medfølgende dokumentation, ikke fungerer.
( altså .. qrprinter.printersettings.OutPutBin := first/last etc)

På leverandøren "Qusofts" hjemmeside, er der angivet nogle fixes.. men disse kræver alle at man har adgang til filen 'Qrprntr.pas'... og sourcekoden er "tilfældigvis" ikke leveret med versionen som er inkluderet med Delphi 5.

Er der noghen der har et forslag til hvorledes man løser det problem ?

mvh

den sparsomme hjælp gælder kun for det gratis component hvis man skal have mere hjælp må man betale for componentet, og det er fair nok...

Jeg har pas filerne og har ligeledes forsøgt at udskrive til en bestemt bakke uden held den vælger altid første....








SNIP...

den sparsomme hjælp gælder kun for det gratis component hvis man skal have mere hjælp må man betale for componentet, og det er fair nok...


.. Ja, men det havde nu været rart at der blev postet et patch, når nu det vides at den pågældende feature er fejlbehæftet. Endvidere bliver der jo rask væk postet løsningsforslag, der alle kræver indgreb i QrPrntr.Pas filen.

Iøvrigt var det ikke min intention at "øffe" over at support kun ydes til registrerede brgere. Som du skriver er det fair nok.. selvfølgelig!!.


Jeg har pas filerne og har ligeledes forsøgt at udskrive til en bestemt bakke uden held den vælger altid første....


.. Jamen så er du jo på den grønne gren ;-) for jeg har da set i hert fald to løsningsforslag på producentens hjemmeside, der via redigering af QrPrntr.pas , løser problemet. Men det afhjælper ikke mit problem !

MVH




***



t