Hjemmeside gengiver matriale

Tags:    .net

Heysan

Udvikler lige nu på en webbutik hvor produkterne findes på en SQL server. Derved får den produktinfo fra denne sql server. Men den gengiver infoen (tekst og billedet) af det nyeste produkt. Hvad kan dette skyldes?

mvh Jonas

5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kan du vise et eksempel? Kode?

Hvis det kun er et enkelt produkt der hentes frem, er det vel fordi den kun kører scriptet en gang.

Med min begrænsede viden pt. lyder det som om du ikke laver postback når du lægger varer i kurv. Dvs siden bliver ikke opdateret og dermed heller ikke din minicart.

Jeg mener det kan løses ved at lave minicart'en som en AJAX komponent (så vidt jeg husker at have læst et sted)

...

fandt lige dette fra asp.net som beskriver bedre end jeg er istand til:

http://www.asp.net/learn/ajax/tutorial-01-cs.aspx

rotbøl

Indlæg senest redigeret d. 06.10.2008 10:48 af Bruger #13958
Hej igen. Problemet er løst, det var en databasefejl.
Der er tilgængeld en ny. Vi har en indkøbskurv som self viser de objekter man vil købe. Men der er også lavet en minicart som man skal kunne se uanset hvilken side man er på - altså hvilke objekter man har sat i indkøbskurven. Den fungerer fint nok, bortset fra, at når man trykker læg i kurven skal man gå ind på et andet punkt i menuen før den opdaterer minicarten. Hvad kan problemet være og hvordan løses det?

dobbeltpost??!?

Indlæg senest redigeret d. 06.10.2008 10:43 af Bruger #13958
t