Hey
Jeg var lidt hurtig i mit sidste forumindlæg, da jeg sagde, at det virkede, for det gør det ikke
Eller rettere, det virker fint i Firefox, men IE opfører sig anderledes.
Jeg har gjort følgende:
.center {
position: absolute;
top: 65px;
bottom: 0px;
left: 190px;
right: 295px;
background-color: blue;
}
.tl { width: 100%; height: 100%; background: url(/graphics/content-top-left.png) 0 0 no-repeat #e2e2e2;}
.tr { width: 100%; height: 100%; background: url(/graphics/content-top-right.png) 100% 0 no-repeat;}
.bl { width: 100%; height: 100%; background: url(/graphics/content-bottom-left.png) 0 100% no-repeat;}
.br { width: 100%; height: 100%; background: url(/graphics/content-bottom-right.png) 100% 100% no-repeat;}
.content { padding: 15px; }
Og så har jeg følgende HTML:
<div class="center"><div class="tl"><div class="tr"><div class="bl"><div class="br"><div class="content">
Hello
</div></div></div></div></div></div>
Det ser rigtigt ud i Firefox, men i IE fortolkes de 100% bredder ikke som 100% af den plads, jeg har til rådighed, men 100% af vinduets bredde, og det forstørrer mit ".center" div. Hvis jeg fjerner de indre divs bliver ".center" div'ets størrelse tilpasset indholdet, som jo ikke er så stort.
Jeg SKAL åbenbart have en 'width', men jeg kan ikke have 'width: 100%-485px;'. Det virker i hvert fald ikke.
Hvad kan jeg ellers gøre ?
I kan evt. se mit resultat på
http://www.hacker-wargames.com .
Indlæg senest redigeret d. 21.09.2008 22:58 af Bruger #2695