Style OffsetX/Y ??

Tags:    javascript

<< < 123 > >>
Hey.

Jeg har nu siddet og bakset med dette i lang tid, men kan simpelthen ikke få det til at gå op.
Jeg prøver at få min divbox til at blive vist ud fra min cursors function, men det er lettere sagt end gjort.

Det vil være dejligt, hvis der er en der vil hjælpe mig :)

Fold kodeboks ind/udKode 

På forhånd tak.

Jeg har fundet ud af, at det kun er i firefox at det ikke virker, men i IE virker det perfekt.

Nu har jeg også et andet problem :P
Når jeg skriver:
Fold kodeboks ind/udKode 

Og det er her filmen knækker:
Fold kodeboks ind/udKode 

Mysql siger:

Fold kodeboks ind/udKode 

Det er sikkert logisk nok, men jeg har bare ikke gennemskået det :P

Hvor bliver menuen vist? Bliver den overhovedet vist?

Hmmm prøv:
Fold kodeboks ind/udSQL kode 

Ellers kan det være at der er en fejl i nogle af dine tabel navne. Altså at Key hedder key fx.

Indlæg senest redigeret d. 20.09.2008 13:29 af Bruger #11328
Den viser menuen som den skal i IE, men i Firefox laver den ikke offset om, så menuen står altså ikke rigtigt i firefox.

Jeg har nu prøvet:
Fold kodeboks ind/udKode 

men det virker stadig ikke.

Det er underligt, da jeg vil mene at jeg har sat det op korrekt :P

Min tråd i tabellen `backpack` hedder `Key` Den er INT(11) Unique (Har også prøvet primary) og har AutoIncrement på :)

Indlæg senest redigeret d. 20.09.2008 20:29 af Bruger #14181
Den viser menuen som den skal i IE, men i Firefox laver den ikke offset om, så menuen står altså ikke rigtigt i firefox.

Jeg har nu prøvet:
Fold kodeboks ind/udKode 

men det virker stadig ikke.

Det er underligt, da jeg vil mene at jeg har sat det op korrekt :P

Min tråd i tabellen `backpack` hedder `Key` Den er INT(11) Unique (Har også prøvet primary) og har AutoIncrement på :)

Det er vel ikke kun i Firefox du får den fejlbesked vel?!

Kunne jeg evt. få et overblik over den backpack tabellen?

Du misforstår mig..
Det med menuen virker kun i IE, men ikke firefox.

Jeg får fejlbesked (Som ikke har noget med menuen at gøre) i alle browsers ^^

backpack:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg har fundet ud af, at det kun er i firefox at det ikke virker, men i IE virker det perfekt.

Nu har jeg også et andet problem :P
Når jeg skriver:
Fold kodeboks ind/udKode 

Og det er her filmen knækker:
Fold kodeboks ind/udKode 

Mysql siger:

Fold kodeboks ind/udKode 

Det er sikkert logisk nok, men jeg har bare ikke gennemskået det :P

Indlæg senest redigeret d. 20.09.2008 22:20 af Bruger #14181
den simplest måde at finde ud af hvorfor et query er forkert er at printe det så du kan se hvordan det faktisk ser ud.

Det kan tænkes at det er Key den klager over, kan ikke lige finde ud af som reserved words er case sensitive i mysql men KEY er i listen af reserved words, så du kunne jo prøve at skrive `Key` i stedet for Key

ehm, jeg kan ikke lave print, da der jo stadig er den error. Den lader mig jo ikke gå videre.
Key i min query hedder også Key i databasen (Med stort K)
Alle mine tabeller er med stort forbogstav, og de virker.

Det er meget underligt.. heh
Andre gode forslag? :P

Men jeg kan godt prøve at print Key som den eneste, men det kan først blive i aften eller i morgen :)

Nå jeg sagde print queryen mente jeg queryen og ikke resultatet af at afvikle queryen.

Og der er ikke noget problem i at oprette tabeller der bruger reserved words i mysql det gør det kræver tilgengæld at man skriver sine queries mere specifikt, så medmindre du opdager en fejl udover den jeg foreslog ville jeg stadig synes du skal prøve at skrive `Key`

<< < 123 > >>
t