Mød Steve Ballmer og C#-bagmand Anders Hejlsberg

Tags:    it-nyheder

Roder du med C# til daglig, har du nu mulighed for at høre om tankerne bag fra opfinderen af sproget. Microsoft-direktør Steve Ballmer er med i pakken.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2597

Meget sigende at dette er hvad man mødes af, når man prøver at følge linket til tilmeldingsformularen:
http://peecee.dk/upload/view/131768
Meget typisk Microsoft ;)

..og nu jeg er færdig med det sædvanlige Linux-fanatiske pladder, kan jeg fortsætte til den egentlige kommentar:
Må man dukke op selvom man ikke "roder med C# til daglig"? (eftersom jeg ikke kan få lov at se tilmeldingsformularen kan jeg heller ikke se om det koster noget at deltage, skråstreg hvor meget det koster) For jeg tror da sagtens det kan blive interessant alligevel. Om ikke andet så for at aflure "fjendens" metoder ;)

[selvom det muligvis bliver lidt presset at komme fra Nakskov til Vedbæk søndag morgen, nu jeg tænker over det.]

Når MS afholder den slags plejer det at være gratis - det er det vist også denne gang, og jeg er helt sikker på at du ikke skal skrive C# kode i hånden for at bevise at du bør få adgang ;)

Jeg tror bestemt at det bliver interessant :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Fuck lyder meget nice. Også selv om jeg ikke koder C#. Men Vedbæk. Hvorfor lige Vedbæk? Ved ikke jeg orker at tage så langt

Fuck lyder meget nice. Også selv om jeg ikke koder C#. Men Vedbæk. Hvorfor lige Vedbæk? Ved ikke jeg orker at tage så langt

Fordi Microsofts udviklingscenter nu lige ligger i Vedbæk :P

Desuden er der altså ikke særligt langt fra dig af. Tænk på os der rejser til Malmö hver morgen for at komme i skole ;)

Må man dukke op selvom man ikke "roder med C# til daglig"? (eftersom jeg ikke kan få lov at se tilmeldingsformularen kan jeg heller ikke se om det koster noget at deltage, skråstreg hvor meget det koster) For jeg tror da sagtens det kan blive interessant alligevel. Om ikke andet så for at aflure "fjendens" metoder ;)

Det må du gerne, der er dog kun plads til 350, som de vælger ud fra ansøgningerne.

Men ansøg og se hvad der sker :)

He he Per.
Dem der rejser hele vejen fra Malmö er jo heller også helt skøre (vink);P
Man må sku håbe du har et brobis eller sådan noget af en art. Men ej jeg tager sku ikke hele vejen til Vedbæk. Microsoft burde havde langt deres udviklingscenter lige rundt om blokken hos mig :P

He he Per.
Dem der rejser hele vejen fra Malmö er jo heller også helt skøre (vink);P
Man må sku håbe du har et brobis eller sådan noget af en art. Men ej jeg tager sku ikke hele vejen til Vedbæk. Microsoft burde havde langt deres udviklingscenter lige rundt om blokken hos mig :P

"Hele vejen" til Vedbæk.. må jeg være fri :P

Fra christianshavn(går ud fra du bor deromkring, udfra din profiltekst) til Vedbæk er der en halv time. Det skulle da være lige til at overkomme -.-

Hvor mange har fået tilmeldt sig og har fået en bekræftelse på tilmeldingen? :)

Fik selv min tidligere, så bliver sgu meget fedt.
der er btw. flere arrangementer med Steve Ballmer i løbet af Mandagen :)

Tilmeldt og bekræftet :P

nice!

Come on udviklere!
der må da være nogle flere i blandt?

t