>hmm.. 3 ud af 4* nyheder på forsiden er om Microsoft dit og Microsoft dat... Meget sigende
Sigende for hvad?
På min forside er 2 ud af 8 om Google - jeg kan afsløre at det primært er fordi at de mest interessante nyheder i dag tilfældigvis var om MS og Google. Kræver det en disclaimer om at de ikke har betalt for at være på forsiden af Udvikleren.dk, eller kan vi bare enes om at holde os til det realistiske?
Sigende for hvad medierne, og dem der udvælger nyheder i medierne, fokuserer mest på.
Jeg siger ikke det er en skidt ting (og hvis Udvikleren.dk kunne skrabe en ekstra skilling hjem på at vise et andet sites nyheder, så fint med mig
) jeg synes bare det er illustrativt for IT-samfundet - Microsoft/Google mig her og der
>*=jeg har en 1024x768-skærm, og der må man åbenbart kun se de 4 nyeste nyheder
Må og må, sådan kan man godt udlægge det. Det er egentlig bare lavet sådan så folk ikke brokker sig over at nyhederne optager for meget af deres forside, da visse brugere tidligere har brokket sig over netop det. Men hey, at gøre alle glade er i sandhed en umulighed
Igen, jeg brokker mig ikke over det, jeg konstaterer bare, at det må skyldes et aktivt valg, at jeg ikke kan se dem - for indtil "nyeste tråde"-delen loades, kan jeg godt se dem