Flere columns end values????

Tags:    asp.net

Hej..

Jeg har lavet følgende kode der skulle indsætte noget i min databbase.. Men af en eller anden grund jeg ikke kan se kommer der altså denne fejlmeddelelse som jeg ikke rigtig kan forstå.

Umiddelbart troede jeg jeg havde kommet til at smide nogle flere ting ind end der var felter til i databasen, men det ser det ikke ud til at være..

Så nu har jeg efterhånden stirret på den kode så længe at jeg må have stirret mig blind på et eller andet. Håber i kan hjælpe

Code Behind:
Fold kodeboks ind/udKode 

Fejlmeddelelse:

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 19.09.2008 01:42 af Bruger #11545

Indlæg senest redigeret d. 29.09.2008 11:53 af Bruger #13985
Hehe ja lad os få nogle ligninger på bordet. Det er ikke min afdeling, jeg er koder, ikke matematiker :P

Mvh.

Kasper (TSW)

Rigtig god test Kasper! Jeg synes det ses tydeligt, selvom det ikke er liniært, at ODBC provideren er langsommere end MSSQL provideren. Tag så, som Kasper skriver, de tests der køres og lave en åbning og lukning af connection løbende, som det sker ved pageviews og jeg er sikker på du vil se performance-forskellene større. Det viser jo meget godt det Kasper og jeg har argumenteret for: ODBC som provider er langsommere og dermed vil MySQL også være langsommere! :)

Jeg tror årsagen til det ikke er liniært kan måske tilskrives garbage-collectoren eller andet i .NET når det hele foregår i runtime. Der er jo også nogle performance-forskelle dér.

Ja Jonnie, prøv at lave en ligning over det ;)

MySQL??? Jeg er rimelig sikker på MySQL er en langsommere database end MSSQL. Det var ihvertfald hvad vi fik at vide på min skole. Dog skulle den være ret hurtig af en helt gratis database.

Så vidt jeg husker (Har aldrig selv testet det), så er det vidst kun Oracle og MSSQL af de sådan mere normale, der er hurtigere

LOL!!! Men hvis det skal testes skal du ihvertfald ikke bruge ODBC/SQL til det.. Så skal det være direkte i databasen på en eller anden måde, så ens egen kode ikke kan ligge til grund for evt. forskelle :)

Indlæg senest redigeret d. 29.09.2008 11:54 af Bruger #13985
Ja du ved hvad jeg mener :P

t