Jeg synes måske farverne er en anelse for skarpe - men udover det fejler sex-appealet i designet ikke noget ifølge mig. Red and simple
Med det sagt, så synes jeg ikke din PHP-kode er specielt imponerende. Der er ingen adskillelse af kode og design, og det skaber et rodet billede. Om du gerne vil holde mængden af filer på et minimum, så kan du med fordel flytte al beregningen op i toppen, og så smide nogle færdige variabler med det indhold der skal udskrives, ind de rigtige steder.
Det synes jeg du skal arbejde på - så bliver din kode meget mere overskuelig for både dig selv og dem der bruger det
EDIT: Iøvrigt savner jeg nogle licensbetingelser. Hvad må man, og hvad må man ikke, med det script? Må man modificere det til eget brug? Må man sende det til sine venner, eller skal man sende linket til det oprindelige? Må man videresende sin modificerede udgave? Må man sælge sin modificerede udgave(evt. som del i et større system)?
Tag et smut forbi www.creativecommons.org og find en licensmodel der passer til hvad du synes folk skal have lov til. På den måde er der klare retningslinier, så hverken du eller dine brugere misforstår noget og bliver bitre
Indlæg senest redigeret d. 19.09.2008 00:24 af Bruger #8223