Automatisk tids start up programmer

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Heeej folkens. jeg vil godt lave et program der skal kunne fks starte Msn messenger up på et bestemt tidspunkt

fks. vælger man msn messenger i programmet og så vælger man at det skal starte 7 MINUTTER eller det skal starte kl 22.30

det lyder måske simpelt at programmer men her tænker jeg på at det skal være sådan at jeg kan viderudvikle programmet , hvis der skal fortages ændreinger og slettet nogle ting eller tilføjes nogle ting så skal jeg kunne gøre det.

Hvilket programmerings sporg syntes i det er bedst at skrive sådan et program . ?

11 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad kan du af programmeringssprog i forvejen?

Intet?
Html?
PHP/ASP?
C/C#/C++?
Delphi?
Java?

Eller noget som helst andet?

Det vil gøre det meget lettere at hjælpe dig med at finde noget der minder om noget du kan i forvejen..

Hvis du intet kan i forvejen ville jeg nok vælge Delphi (Min personlige favorit), men ellers C#, som også er et ganske simpelt og meget let sprog.

Bare mine 25 øre..

Offtopic: (Hmm.. Gad vide om de snart ændre underteksterne på de der looney toons tegnefilm, hvor de slutter med: det var alt for de 25 øre)

Heeej folkens. jeg vil godt lave et program der skal kunne fks starte Msn messenger up på et bestemt tidspunkt

fks. vælger man msn messenger i programmet og så vælger man at det skal starte 7 MINUTTER eller det skal starte kl 22.30

det lyder måske simpelt at programmer men her tænker jeg på at det skal være sådan at jeg kan viderudvikle programmet , hvis der skal fortages ændreinger og slettet nogle ting eller tilføjes nogle ting så skal jeg kunne gøre det.

Hvilket programmerings sporg syntes i det er bedst at skrive sådan et program . ?

Hvis du allerede har arbejdet med AU3, ville jeg KLART anbefale det! Et super let sprog at gå til.
Kig evt. her: http://www.autoitscript.com/forum/index.php?

HTML KAN JEG GODT.
men hvad skal det bruges til når jeg skal lave et ikke internet baserede program og VB og
det der aui3 har jeg arbejdet med lidt før

:O

HOLD JER TIL EMNET !

Indlæg senest redigeret d. 17.09.2008 19:31 af Bruger #14184
Offtopic: (Hmm.. Gad vide om de snart ændre underteksterne på de der looney toons tegnefilm, hvor de slutter med: det var alt for de 25 øre)

hmm... du tænker på at de afskaffer 25øren?? hmm... de fleste ordsprog er vel lidt gammeldags... og så kan gamle mennesker (når jeg bliver gammel) fortælle deres børnebørn om hvorfor de siger det var alt for de 25øre... og at man kunne købe et stykke tykkegummi for 25øre...

og at man kunne købe et stykke tykkegummi for 25øre...

Det bliver mere interessant at kunne sige at en liter benzin kostede under 10 kr.

C++, C#, VB, Ruby, Python, Java

Da jeg var barn kostede en lille is 25 øre.

Hvad ting kostede i 1970 siger vel i grunden utroligt lidt medmindre du har en uddanelse i økonomi og tilfældigvis kan inflations regning fra 1970 til 2008.

Hvorfor ville de øvrigt gide ændre underteksterne, tv2 og dr køber dem jo uanset hvad.

PS. er jeg ikke sikker på at de rent faktisk betaler for at sende dem længere man kunne jo håbe at de ikke gør, ellers havde det nok snart været billigere selv at tegne dem, forudsat det er de rigtig gamle looney tunes vi taler om.

C++, C#, VB, Ruby, Python, Java

Da jeg var barn kostede en lille is 25 øre.

Dinosaur :-)

(undskyld)

HOLD JER TIL EMNET

Mudi, jeg tror at problemet er at emnet har været diskuteret 1000 gange før, og har en tendens til at udvikle sig til religionskrig, det er der måske ikke så mange der gider.

Min umiddelbare anbefaling er at lave det i Java, men der er mange andre sprog der er ca. lige så lette/gode at lave de i, f.eks. C++

<< < 12 > >>
t