Kan ikke måle pageviews og referrel url's

Tags:    php

Hej Alle i forrummet

Håber virkelig nogen kan hjælpe mig med det her problem:

Når jeg kører banners på mit site www.stepnote.dk har jeg og mine kunder store problemer med at se pageviews og referrals fra mit domæne, faktisk kan det slet ikke lade sig gøre at se refferel url eller pageviews, hverken via google pagetracker script, statcounter, Google Analytics eller via mine kunders pageviewtrackers eller hvad de nu bruger.

Det mærkelige er at det kun er banners der er problemet, for linker jeg på almindelig vis fra hovedsider og undersider så kan jeg både tracke pageviews og refferel urls. Jeg henter bannersektionen ind via en php side i hovedsiderne, men det kan jeg ikke se skulle være noget problem:
<? include('banners/adsense-left.inc.php'); ?></div>
<div id="banner_left"><? include('banners/banner-left.inc.php'); ?></div>

Jeg har efterhånden prøvet alle tænkelige versioner af banner scripts og har sågar prøvet at indsætte banneret som et helt almindeligt billede med et link videre, men uden held.

Håber at høre nogle gode bud på hvad der kan være galt, jeg er kørt helt fast og min faste udvikler har fået nyt job og har ikke tid til at kigge på det. Selv kan jeg en del programmering men er bestemt ikke nogen haj, så håber på en super haj kommer forbi mit problem her

Ser frem til at høre fra Jer

t