Ikoner til "portfolie", "Services" og "blog"

Tags:    grafik webdesign

Hej allesammen!

jeg er ved at lave en side, og er kommet frem til at det ville være fedt med nogle "ikoner" til hver enkelt menu punkt, men har ikke kunnet finde på nogen ikoner til ovenstående.
Er der nogen der har en idé om, hvordan jeg kan illustrere: "Portfolie", "Services" og "Blog"?

Håber i kan hjælpe
Jakob

Portfolie er noget med: billeder, illustrationer, arbejde eller mapper.
Services er noget med: udførelse, produkter, maskineri eller arbejde.
Blog er noget med: en person, noter, skriveri eller hverdag.

Fire nøgleord til hver, det burde kunne få dig i gang. :)

Indlæg senest redigeret d. 16.09.2008 22:14 af Bruger #10216
Portfolie kunne måske også være en bog? Services kunne være en skruenøgle/hammer (som i: dette er vores håndværk) og blog kunne jo være kuglepen eller en blyant :)

Super, mange tak. Det var alt hvad jeg havde brug for :)

Har du fået kreeret nogen, som vi må se?

Endnu ingenting...
Læste en artikel i Smahing Magazine, hvor det viste sig at det (næsten) var videnskabeligt konstateret at ens kreativitet falder når der er rodet omkring en. Jeg havde netop følt mig så "idé-tom" på det sidste, så jeg begyndte at rydde op, hvilket viste sig at være en større opgave! Så ingenting endnu :)

Jeg tror nu mere at det hænger sammen med at man kommer til at rydde op, hvis man ikke er i det kreative hjørne og når man så HAR ryddet op, så er man "tvunget" til at lave noget og så kan man pludseligt godt finde på noget? :P

Altså, så det bliver til en slags overspringshandling - ligesom dem man laver når man læser til eksamen, skal igennem en meget kedeligt tekst og lignende :D

t