Internet Browser

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hej Drenge :D
Jeg er ret ny i området med c#, og jeg vil bruge kræfter med det. Jeg fandt en Tortuotial om hvordan man laver en Internet Browser her på siden, men det virkede ikke sådan set ikke, da guiden ikk var til den version jeg bruger. Jeg kører Microsoft Virtual Studio 2008, så det ville være godt, hvis kunne hjælpe mig? :)
ps. hvis i har andre guide, til forskellige ting, kan i give et link :)
tak på forhånd.
i am out (;

15 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
og desuden har jeg Visual Studio 2008, og ikke visual base?
Hva er forskellen på de to?
Jeg går lige ud fra at dette betyder at han enten har fat i VB, eller at guiden er til VB.
Derudover prøver vi bare at forklare, at VS ikke er et sprog, hvilket heller ikke ser ud til at være helt forstået endnu.
Det kan også være lidt svært hvis man åbner det op for første gang, uden at vide mere om det end en bog forklarer.

Indlæg senest redigeret d. 16.09.2008 17:21 af Bruger #13985
Medmindre du da vil skrive hele svineriet helt fra bunden, kan du bare bruge WebBrowser controllen fra Visual Studio's toolbox.

Prøv evt. Google - Der burde være flere 1000 tutorials om det emne.

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.windows.forms.webbrowser.aspx

Visual Studio med hvilket sprog!?

Se eventuelt her:
http://www.microsoft.com/express/product/default.aspx

Det har jeg gjort, har lavet internet boxen, gå knappen og hjemmeside feltet, jeg kan godt tjekke hjemmesider, men kan hverken gå tilbage eller sådan noget.
Jeg skal tilføje tilbage, opdater, hjem, stop knapper til den, men kan ikke finde ud af det?

Du laver en knap og går ind i dens click event, skriver noget al'a webbrowser1.navigate.foward osv.
Det står jo på skærmen det hele og den tutorial du henviser til, er ikke forældet selvom du bruger 2008.

Nu fik jeg dog lavet de knapper, via en engelsk side :)
men jeg mangler stadig menuen, filer, rediger, funktioner, og en processbar, og desuden har jeg Visual Studio 2008, og ikke visual base?
Hva er forskellen på de to?

Der er ikke noget der hedder Visual base.
Visual Basic er et sprog ligesom C# og bruges med Visual Studio. Hvis den tutorial er til C# og du bruger VB, så er det klart at det ikke fungerer.

Jeg laver browseren med Visual Studio, og kan feks i tutorialen står der, klik på tools, og tryk menu, men i den jeg bruger er der ikke menu?

Fisher, vi ved godt du bruger Visual Studio, men det er ikke et sprog.
Når du starter dit projekt, vælger du et sprog som jeg nævner, fx. C# eller Visual Basic, C++ osv.

Til Casper og Ronnie, så står der allerede i Fishers første besked at han er ret ny i C#, så man må gå ud fra at det er i dette at han skriver webbrowseren.

<< < 12 > >>
t