Opløsning findes ikke :S

Tags:    diverse

Hey.
Har netop fået mig en wacom tablet med indbygget skærm.
Skærmen har 1280x800 men når jeg går ind for at indstille opløsningen er denne opløsningen ikke mulig. Muligvis da det jo er wightscreen. Nogen der ved hvad jeg kan gøre?

10 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det lyder mest som om den ikke har indlæst den rigtige driver til den rigtige skærm.

Hmm har lige installeret medfølgende drivers men nothing happens :S

Er det den rigtige skærm der er angivet?

Ehm. Angivet? Er der ikke bare angivet grafikkort? Syntes vært fald ikke at man bliver bedt angive skærm. Eller at ens pc prøver at angive den

Højre-klik på skrivebordet -> egenskaber -> Indstillinger -> Avanceret.
Her skulle der gerne være en "skærm" tab, hvoraf den rigtige skærm fremgår.

Nej. Du har sku helt ret, står at den bruger en windows standart driver. Jeg har prøvet om jeg ikke kunne den stil at finde den rigtige ved at søge på driver cd'en eller internettet men uden held. Nogen ideer?

Hvordan ser det ud i "enhedshåndtering"? (Start -> Kør -> devmgmt.msc)

Er der et gult ? ud for "skærme"? eller er der andre steder?

Jeg har løst problemet :P

Det jeg gjord var bare at benytte mit grafikkorts eget program. ATI Grafic Control hedder det vist, og har en identificer funktion.
I øvrigt har jeg connectet table-skærmen via min DVI indgang og har samtidig sat min store skærm til via min computers VGA indgang således at de begge er connectet samtidig. Men super tak for hjælpen Bertel. Uden din hjælp havde jeg ikke fundet den løsning. Du får altså derfor alligevel up'ne, hvis du er interesseret? Bare accepter

Nej jeg er ikke interesseret i UP.

Okay. Fint. :P

t