Gemme filer inden i selve jar-arkivet

Tags:    java

Er der nogen der har et link til et sted der fortæller om hvordan man gemmer filer inden i selve jar arkivet og bagefter læser fra dem... jeg skal bruge det til at lave en applet der kræver licensnøgle men folk skal jo ikke skrive den HVER gang

4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er der nogen der har et link til et sted der fortæller om hvordan man gemmer filer inden i selve jar arkivet og bagefter læser fra dem... jeg skal bruge det til at lave en applet der kræver licensnøgle men folk skal jo ikke skrive den HVER gang

Appletten kan ikke opdatere sit eget arkiv. Du er nødt til at forlange ekstra privilegier (signering af appletten) og så gemme nøglen på brugerens maskine.
Eller du kan bruge Java Web Start i stedet for en applet.

Når du siger maskine er vi nu faktisk over i mobiler altså J2ME-platformen... Jeg har læst nogle steder på nettet at man skulle kunne bruge recordset eller noget i den retning, men det er alt sammen lidt kryptisk syndes jeg

Når du siger maskine er vi nu faktisk over i mobiler altså J2ME-platformen... Jeg har læst nogle steder på nettet at man skulle kunne bruge recordset eller noget i den retning, men det er alt sammen lidt kryptisk syndes jeg

Er det en midlet så ? (ikke applet).
Det kender jeg ikke så meget til, så kan desværre ikke hjælpe.

ok... Jeg kom vist til at glemme at nævne det fra starten, men det er en J2ME midlet, på MIDP 2.0, og CLSD 1.0(ret mig hvis jeg har stavet forkert)

t