Div height 100% i td

Tags:    html css

Hey :D

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside, men jeg er stødt ind i et problem. Problemet er når jeg skal kombinere mine DIV tabeller sammen med en alm. tabel. Grunden til jeg gør det her er fordi pt kan jeg ikke får CSS til at have en fixed midte med 2 variable side rent breddemæssigt, og det kan en tabel og height på en tabel er det man ser ikke ens opløsning. Så no need med at drop den tabel :lol:

Jeg har en tabel med 3 kolonner, og i hver kolonne har jeg en DIV tabel og disse DIV tabeller gider ikke at udvide sin højde til 100%...

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg håber i kan hjælpe mig, kan ikke rigtig finde frem til fejlen, og både index.html og style.css overholder W3 Standarderne.

P.S. Er der en måde at få en baggrund i en div til at starte fra højre side end fra venstre? (altså fra midten også ud, ikke at billedet laver en 180 grader drejning).

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er der vidst mange der har problemer med at "divs" ikke gider at udvide sig 100% . har selv samme problem

Har fundet ud af det sidste (P.S.), men kan stadig ikke fået det andet til at virke.

Her er hele koden hvis det er:
http://pastebin.com/m284c72c0

t