Link# i navigationsmenu.

Tags:    php

Jeg har lavet en navigationsbar:

www.spektakulus.dk/top-frame-index.html

og er begyndt at lave links på de forskellige knapper.

nu er problemet bare at selvom alt vikrer korrekt i mit-websted altså mappen på min pc, så kan jeg ikke helt for det til at kører korrekt, selvom jeg uploader alle nødvendige filer, også css-filer som definerer navigationsbaren.

når jeg afprøver hjemmesiden på serveren, altså via overstående link så vises en masse links som det link som sidst er blevet makeret efter fulgt af #

f.eks. hvis jeg har klikket på "ungdomsteater", som er en af de knapper der virker korrekt.

så vises alle de andre knapper med linket
"www.spektakulus.dk/sider/ungdomsteater.htm#"

og da dette link ikke virker korrekt så vises det default siden.

hvad kan problemet være?

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
links der bare er href="#værdi" tager den sides link du er på og skriver #værdi bag i det og hvis du har et element med et navn der passer værdien scoller den det ind i view, det kan du ikke lave om på. Dine links der starter med href="? virker fint nok.

Du skal slet ikke lave det med spry.
Hvis du sender din kode, kan jeg måske hjælpe dig.

i så fald har jeg nogle problemer med uploade så..

for selvom jeg kan se at over halvdelen af mine links er rettet til andet end "#værdi" så vises de stadig som "#værdi" på serveren.

skal jeg uploade andet end html siden, samt mappen "SpryAssets" når navigationen er lavet i spry?

jeg fandt ud af fejlen.

viste sig at jeg havde skrevet html, i stedet for htm.

dum fejl..

spry er lidt underligt til tider, og besværligt men nu virker det, og så gider jeg ikke lave en helt ny navigation fra bunden af.

t