Feedback.. :)

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hej allesammen!

Jeg har siddet og rodet med et nyt design, da jeg simpelthen var ved at blive træt af det gamle. Er kommet frem til dette, bemærk dog at jeg ikke er færdig! Mangler stadigvæk et header billede (vil meget gerne høre forslag!)

I må give mig feedback på alt! Design/kode/sprog (især under 'services'), men vil helst kun høre konstruktiv feedback

Frozen Illusions

Indlæg senest redigeret d. 13.09.2008 15:40 af Bruger #11328
Det ser ganske nydeligt ud. Umiddelbart har jeg ikke noget jeg kan pege på som jeg ikke mener ser pænt ud. Dog er de der tabs på 'Services' siden meget mørke. Jeg kan faktisk ikke se dem før jeg holder musen over dem. Dem ville jeg nok gøre en anelse lysere. Men bortset fra det er det et stilrent og fint design.

Edit: lagde lige mærke til der var afrundede kanter, de er også utroligt mørke, kan næsten ikke se dem.

Okay, super. Mere kontrast :)

Jeg kan godt lide den måde du har fået de dystre farver frem, uden at overdrive.
Det eneste jeg har at sige er at du jo har sat det til en fast størrelse, i stedet for at lade designet flyde ud.

30% af min skærm bliver brugt, resten er bare tomrum i begge sider. Ellers godt arbejde :)

Jeg synes det er synd, at man ikke får præsenteret siden i første omgang. Husk at 1.håndsintrykket er meget vigtigt!

Desuden kunne jeg godt tænke mig lidt m ere liv. Det er meget stilrent og jeg kan godt lide farverne, men jeg kunne godt tænke mig lidt mere grafik eller fotos eller lign. Evt. sort-hvide fotos..

Og så synes jeg også du skal arbejde med udseendet på din mail-formular...
Tjek disse links ud: (især den første)

http://www.smashingmagazine.com/2008/04/17/web-form-design-modern-solutions-and-creative-ideas/

http://www.smashingmagazine.com/2006/11/11/css-based-forms-modern-solutions/

http://www.smashingmagazine.com/2008/07/04/web-form-design-patterns-sign-up-forms/

Som sagt, er der endnu ikke kommet tekst på, og mere grafik? Har allerede sagt header, er der andre steder?

Tak for linkene!

Rigtig fin detalje at teksten fader ind/ud, under services - det kunne være fint, hvis den også gjorde de mellem de forskellige menupunkter.
Du kan jo evt. putte noget midlertidig "Lorem Ipsum" tekst på, så man får en bedre fornemmelse for hvordan siden vil se ud (det er nemmere at forholde sig til, synes jeg).

Nu spørger du specifikt til sprog under services - personligt synes jeg at det er lidt kluntet formuleret.

Jeg har svært ved at sætte en finger på præcist hvor det (for mig at se) går galt, men under flash kan da nævnes indledningen

Adobe Flash CS3, ofte bare omtalt som "Flash", er et fantastisk program, der gør det muligt at lave flotte og interaktive applikationer, oftest brugt på nettet.

Selvom i bruger fancy ord, synes jeg at selve sproget er lidt barnligt (her tænker jeg f. eks. på "fantastisk program") og jeg ville arbejde videre med teksten, hvis det var mig.

Indlæg senest redigeret d. 29.09.2008 11:47 af Bruger #13985
Men er det ikke ofte et problem at gå i stor størrelse, hvis man ikke har meget at sige, eller vise frem?

Man kan hurtigt få hjertebanken af al den "tomme plads..."

Indlæg senest redigeret d. 29.09.2008 11:47 af Bruger #13985
Ronnie, det med om designs skal være flydende synes jeg virkeligt er en smagssag.
Ja, jeg ved godt at man kan argumentere for, at man jo bare kan gøre vinduet mindre, hvis ikke man er vild med de lange linier, men hvor mange gør det? (Jeg gør i hvert fald ikke)
Og så forringer det altså læsbarheden betydeligt, jo længere linierne bliver (Den ideelle linie er ca. 12 cm så vidt jeg husker).

<< < 12 > >>
t