Jakob, i den store vide verden, langt væk fra konsoller og "store" 3D spil på teenagerens lumre værrelse, handler det ikke om at kunne spille, men om at arbejde så effektivt som muligt.
Forresten er det serverens job at klare beregningerne, hvilket normalt ikke er noget problem i og med at de har og vil få flere ressourcer end din egen PC'er gør.
Hvis du absolut skal køre i den med 3D spil, kan jeg ikke se noget problem i at køre det over en browser, det er da lykkeds fint for mange allerede. Jeg kender flere spil som klarer den slags udemærket i en browser, om ikke andet når den slags nok at forbedre sig inden!
Det føles næsten som embedding eller Wine..
Hvornår er Wine officielt blevet promoveret som en emulator eller overhovedet noget der skal køre Windows spil????
Må jeg foreslå dig at købe en konsol hvis du vil have instant gaming. Det er da den eneste måde du får dit spil til at køre så optimalt som muligt, uden af dit Windows environment bryder ned i tide og utide.
Gider virkelig ikke at komme ind på en af dine aggresive fights, vil bare, som Andreas selv nævner det gøre opmærksom på at beregninger skal finde sted et eller andet sted, og at en af hovedindtægtskilderne på en PC netop ligger i tunge beregninger og store 3D spil. Prøv at overbevise et helt samfund om at de nu er nød til at købe en spillekonsol i stedet for at klare to ting på et sted, nemlig deres computer.
PS: Drop nu den der aggressive tone, den hjælper virkelig ingen steder!