tekst og billeder

Tags:    php

Hey jeg har et profil billeder hvor i jeg gerne vil have skrevet $_SESSION[username] (værdien af den), ud på et billede..

indtil videre har jeg det her.. og problemet med den kode er at den ikke vil skrive brugernavnet på billedet..

Fold kodeboks ind/udKode 

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
du har skrevet "User:",$username i stedet for "User:".$username og så mangler du at give $text_color med som det sidste argument.

Side bemærkninger:
rimeligt mystisk at du skrive din kode i en løkke velvidende at der kun er 1 række i resultatet.

medmindre du vil bruge andre felter ind username er det ret underligt at bede om en række hvor username har en bestemt værdi, du kunne ligeså godt bare bruge værdien du har.

Prøv at udskrive username efter du har hentet det fra databasen.. For at teste om det er der den fejler..

jeg kunne ikke få det til at virke.. eller rettere sagt det kunne jeg men problemet kommer så når jeg vil have det vist på den "rigtige" side..

dette er min bund og jeg skriver // HER // der hvor jeg gerne ville have haft det billede med profil navnet ind
Fold kodeboks ind/udKode 

og koden med billedet er her (teksten bliver ikke udskrevet, ved ikke lige hvorfor)
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 12.09.2008 11:16 af Bruger #14093
du skal ligge koden i en php fil som så skrver som source i et imagetag.

Mange tak for hjælpen, har dog ikke lige testet det, men har fundet en anden løsning eller rettere jeg valgte løsningen fra.. men "Nørden" du får gevinsten :D

t