Visual basic 2008 - Bots

Tags:    visual-basic

Hej Alle sammen jeg vil godt vide hvordan man laver en Bot til et Stort Online spil.

Sådan Boten Virker Normal / tænker selv f.eks attacker et monster og går over til monsteret fylder liv op og mana op for en simpelhen løber efter monsterne ?

Hej Mike,

Det er ikke sådan noget man bare LIGE gør - der ligger en del udfordringer i opgaven, som kræver at du har en del programmeringserfaring. At dømme ud fra den måde du spørger på, har jeg en ide om at det ikke er tilfældet, og i så fald vil jeg anbefale at du starter med lidt mindre projekter :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Det er i strid med stort set alle online spil's EULA.
Jeg håber der er en der giver dig en ordentlig røvfuld for overhovedet at overveje den slags, for du er da en kæmpe ***** ******* **** ***** !!!

Det er din slags der ødelægger ellers udemærkede online spil, ikke at jeg tror du har hjerne nok til at kunne finde ud af at lave en, men så går du vel bare hen og finder en anden som er lavet i forevejen...

Indlæg senest redigeret d. 11.09.2008 17:58 af Bruger #13985
Godt sagt Ronnie.

Han har tydeligvis ingen eller meget lidt programmerings-erfaring siden han spørger på en sådan måde, at han næsten beder en af os andre om at lave det hele, mens han sidder og bunder en cola, og tror han er den klogeste person i verden

omg jeg spøger bare slap af gutter, prøv at tælle til 10 og køld af man jeg spøger bare Det er da ikke for at Lave programmet sådan nogen får det somsagt jeg er ikke så god så jeg vil jo bare lære en masse så tag det roligt :S ..! men ellers tak for kritikken

men ellers tak for kritikken
Jamen det var så lidt, sig endelig til hvis der er mere jeg kan fortælle dig, der er nok at tage af!!!

ronnie det kommer nok :P så får du det næste spg kender du en siden hvor man kan få dansk hjælp til at lave Programmer ;D ps jeg fortalte mig vist på en forkert måde med det andet ;D

Mike, du ER netop nu på sådan en side, hvis det ikke skulle være gået op for dig :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Mike, jeg vil normalt prøve at besvare alle dine spørgsmål, så længe de ikke handler om den slags som du benævner.
Næsten alt hvad der har med bots at gøre, medmindre de er til internt brug, er ulovlige. Ydmere kræver det mange års erfaring og hårdt arbejde, for overhovedet at kunne finde ud af at lave den slags.

Du kunne jo også bare bruge denne her kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Så skulle det hele gå riiigtig godt...:D

t