CMS hjælp (:

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej alle sammen ..
jeg er stadig igang med at udvikle min hjemmeside efter lang tid er jeg kommet igang igen men jeg er løbet ind i et problem som bogen "lav dit eget CMS med Dreamweaver 8 og PHP/MySQL" ikke kan give mig svar på

Spørgsmålet:
Jeg har sådan på min hjemmeside at jeg har en admin del hvor jeg kan rette hjemmesidens tekster fx forsiden men det er bare med tekst ville gerne kunne gøre det med fx html koder sådan at jeg kan få det til at sidde i center og med billed i teksten osv

Håber der er nogen der forstår mit nød kald og at der er nogen der kan hjælpe mig .. (:

Sorry men har stadig igen points

Tja, så tror jeg bare jeg vil holde mig til emnet :P

Hvis du ikke bruger hmtl_enities inden du sætter dine data ind i databasen så kan du fint bruge html. Men som alternativ kunne du også benytte dig af en færdig editor som FCKediter. (mener jeg den hedder). Jeg har ikke selv brugt den, men der er mange der nævner den.

Et andet alternativ er at du laver noget tilsvarende som bbcode.

Og lige for at dyrke offtopicness som en pervers religion, vil jeg slå et ekstra slag for böger. De kan sgu läre en meget, hvis man har hovedet med.

Jeg havde aldrig lärt en dyt uden et par librishäfter ved hånden i min späde start. :)

Indlæg senest redigeret d. 29.09.2008 11:36 af Bruger #13985
Ja mange tak fik svar på mit spørgsmål til jer alle sammen (:

Nu har jeg lige et spørgsmål nogen der kender et sted hvor jeg kan finde et helt sikker login til en bruger eller to som er vildt simpelt til min admin side?

Indlæg senest redigeret d. 29.09.2008 11:36 af Bruger #13985
<< < 12 > >>
t