Kommer du til Open Source Days?

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hey.
Vil lige høre om man skal regne med at se velkendte hovede fra udvikleren af, til Open Source Days, lørdag den 4. oktober, hvis jeg kommer?
Personligt overvejer jeg at købe en billet. Men sidder og tænker om billetten er det værd? Kan det anbefales?

Ja. Tror også jeg skal se det som du siger. Undtagen den med hollywood. Den er sku da for populistisk.

Ahh men jeg støtter folk i at vi skal have Kasper med. Så kan vi tage et smut på bar bagefter Kasper. He he
Men ahh jeg har sku helt forståelse for at de tager penge for indgangen til at dække deres udgifter. Det koster jo, og det erkender jo selv enhedslisten til deres arrangementer for eksempel ;)

Men Kasper. Vind de biletter!
Og sørg for at vi får lidt flere udviklere med ;)

Ja. Tror også jeg skal se det som du siger. Undtagen den med hollywood. Den er sku da for populistisk.

Ahh men jeg støtter folk i at vi skal have Kasper med. Så kan vi tage et smut på bar bagefter Kasper. He he
Men ahh jeg har sku helt forståelse for at de tager penge for indgangen til at dække deres udgifter. Det koster jo, og det erkender jo selv enhedslisten til deres arrangementer for eksempel ;)

Men Kasper. Vind de biletter!
Og sørg for at vi får lidt flere udviklere med ;)

Hvorfor er den populistisk? :S Jeg synes nemlig lige omvendt at det virker som et meget teknisk orienteret oplæg, der kræver noget viden/vilje til at erhverve sig ny viden, af tilskuerne. Det ser også meget gennemarbejdet ud. Og så finder jeg det rigtigt interessant at se, hvordan open source kan have så stor betydning for noget, som ikke-kyndige rent faktisk kan relatere til - og alligevel få del i de saftige detaljer :D

...og jeg kan da lige se det for mig: Shafh der lokker Kasper med på bar, drikker ham fuld og forfører ham. Ryd forsiden! ;P

Indlæg senest redigeret d. 12.09.2008 00:28 af Bruger #8223
He he du kender mig Per :P
Ej, jeg ved ikke. Frygter bare der går lidt for meget hollywood snak om den, med kendte og sådan. Ah men ved det selvfølgelig ikke

>Frygter bare der går lidt for meget hollywood snak om den, med kendte og sådan.

Arh MON dog der gør, til OpenSource Days? Folk der kender vel nærmest Richard Stallman bedre end de kender Paris Hilton ;)

Mvh.

Kasper (TSW)

Indlæg senest redigeret d. 12.09.2008 20:14 af Bruger #1
Ja ja he he. Men syntes bare det ligger op til det når de lige præcis vælger filmbranchen. Ville tro at linux ville være langt mere interessant at se på i forhold til en masse andre brancher, og jeg ser heller ikke at det er lige her hvor man kan få de største fordele.

Efter hvad jeg ved at lige præcis film og musikredigering med open-source ikke lige det stærkeste da der vist ikke findes nogle gode alternativer til de kommercielle ikke open-source produkter. Men det vil de formentlig argumenterer imod til foredraget

Ja ja he he. Men syntes bare det ligger op til det når de lige præcis vælger filmbranchen. Ville tro at linux ville være langt mere interessant at se på i forhold til en masse andre brancher, og jeg ser heller ikke at det er lige her hvor man kan få de største fordele.

Efter hvad jeg ved at lige præcis film og musikredigering med open-source ikke lige det stærkeste da der vist ikke findes nogle gode alternativer til de kommercielle ikke open-source produkter. Men det vil de formentlig argumenterer imod til foredraget

jamen Shafh, hvis du nu læser lidt rundtomkring, og tjekker dine kilder, vil du opdage at Hollywoods produktioner primært foregår i Linux-miljøer med open source redigeringssoftware. :)

Indlæg senest redigeret d. 29.09.2008 11:49 af Bruger #13985
Damn jeg håber at du så min smiley og vælger at svare tilbage med samme mængde ironi, Ronnie ;)

Haha det er sandt Per, og tak for tilbudet, det vil jeg hænge dig op på en anden god gang. Jeg er dog lidt overrasket over den relativt høje billetpris (med mindre man vil nøjes med kun at være der om lørdagen) - jeg troede at I ville have alting gratis?! :P

(så, nu ryger Ronnie på mig igen :()

Hehe, hvorfor ser jeg først det her nu? Er jeg virkelig SÅ slem? :P
Jeg kan trøste dig med at det i den grad var ironisk ment, i øvrigt synes jeg selv at billetpriserne er latterligt høje. Høje nok til at jeg hellere vil bruge de penge andetsteds.

Hva?
Er 250 kroner latterligt dyrt? :S

Syntes da absolut også at 250 kroner er mange penge. Men tror nu også Ronnie har kommet til at se på begge dagenes pris.

<< < 12 > >>
t