Jeg er glad for jeres mange svar, og vil nu prøve at kommetere dem kronologisk
Shafh:Teksten og bannerets forskellige farve er en fejl...
Idéen om spalter til at pimpe siden op tror jeg ikke vil fungere - jeg tror det vil blive for rodet. Jeg skal overveje det med nogle billeder, men på den anden side gider jeg heller ikke have en masse billeder uden relevans. Hvis reklamer også gælder som billeder, kan jeg nemt fylde siden op med dem
Jeg kan godt se, at de tabeller du bruger på din side er meget pænere end dem jeg bruger. Hvis jeg må, vil jeg lige lure kildekoden af?
Jeg må tænke lidt over det med nogle flere farver, og eventuelt nogle bokse. Men som du selv siger, at det ikke til at sige, hvor jeg skal begynde..
>Men når det er sagt er siden i alt sin enkelhed fin nok.
>Personligt ville jeg nok satse på noget andet.
Hvad ville du have satset på? Husk på at jeg hellere vil have en brugervenlig side med et grimt design, end omvendt.
Det med mit eget forum har jeg overvejet, men det er jeg desværre slet slet ikke god nok til at lave...
GnuJeg ser ikke noget problem i sidens bredde, og jeg mener ikke at man skal have lup for at læse teksten. Hvis man har et problem med for lange linier, kan man jo i øvrigt også selv tilpasse vinduet, så det passer til ens behov.
En af verdens mest populære hjemesider, Wikipedia, har lige så lange linier (floating design). Det samme har www.skat.dk, www.ois.dk m.f.
JacobEt nyt logo er hermed kommet på min ønskeliste.
Du mener simpelthen, at jeg skal gøre det muligt for brugere af siden at tilføje tutorials/artikler til siden? Jeg er lidt skeptisk over for dette. Jeg ønsker at artiklerne på siden har en vis standard, og hvis brugere af siden selv kan uploade artikler, ender jeg måske op med en side med 400 ringe artikler og kun 50 brugbare. Hvis man har lyst til at skrive musikartikler kan man altid gøre det på WIkipedia.
Men måske burde jeg skrive, at hvis man ønsker at bidrage til siden med tekster, kan man kontakte mig.