Super fedt indhold. Super fedt du har bikset alt det samme. Er helt enig med Ronnie i det.
Men hvorfor har teksten i banneret og den gule strej nederst i banneret ikke samme farve?
Når det er sagt syntes jeg generelt der er en meget kedelig tekstopbygning som mere minder mig op et tekstdokument end en side. Især forsiden kunne da i det mindste pimpes lidt op. Eventuelt med billeder og spalter.
Dine "tables" er også rimelig standart kedelige. Jeg læste engang en enorm kritik af disse gittertables i en bog om LaTeX opbygning. Bogen foreslog ikke at benytte de lodrette strejer. Samt kun at have border mellem første kolonne, og en nederst på hele tabellen. Se eventuelt den måde. Og så er farveskift mellem vær kolonne også populært.
Se eventuelt hvordan Udvikleren har deres tables (se eks. charts) eller prøv at besøg min linkside:
http://www.shafh.dk/links/Generelt set kunne du også bare have brug for at nogle flere farver på din side. Hvor helt præcist jeg ville begynde er jeg lidt i tvivl om. Men billeder i passende farveskema og eventuelt farvede bokse kunne være en løsning.
Men når det er sagt er siden i alt sin enkelhed fin nok. Personligt ville jeg nok satse på noget andet. Men det er da nogenlunde gennemført design.
Til sidst vil jeg lige opfordre dig at lave din egen forum således at det passer i design og at du kan lave "nyeste tråde" på forsiden.
Men super brugbart indhold, og en ok side efter min mening alt i alt.