check min nye søgemaskine

Tags:    diverse

Hej check min nye søge maskine: http://ruhuu.com/

Vil vide om nogle af jer vil bruge den, og om det er håbløst at lave en dansk version af den.

Indlæg senest redigeret d. 07.09.2008 19:46 af Bruger #12105
5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg kan se at du bruger Alta Vista som service til at lave billedsøgning. Bruger du en lignende service til at generere dine alm. søgningsresultater også? For i såfald skal du gøre opmærksom på det - dels for at please dem du låner servicen fra, dels for at folk kan undersøge den givne service's egne privacy-politiker, der måske ikke er så flinke som din egen.

Som nævnt i den anden tråd skal designet finpudses.

Men overordnet set synes jeg det virker som et godt stykke arbejde, og jeg kan godt lide din privacy politic - givet at der ikke er en anden service hvis privacy politik tager over i praksis. (hvis mine søgninger logges af fx Yahoo, vil jeg gerne have det at vide på forhånd)

Hvad nyt er der ved den søgemaskine, hvis den alligevel benytter eksisterende services?

Det med de andres private policy er der intet galt med da det vil se ud som om at det er serveren der laver søgeningen

Det med de andres private policy er der intet galt med da det vil se ud som om at det er serveren der laver søgeningen

Still, det vil være rart at vide hvis søgningen går igennem en tredjepart :)

ok retter det imorgen og for det andet har ændret tabsene hvad syntes i.

t