WTF lively virker ikke i chrome???

Tags:    snak

kan det virkelig passe at lively ikke chrome?? jeg kommer til den her side når jeg prøver at gå ind i et rum: http://www.lively.com/html/unsupported.html

har googel droppet lively??

Indlæg senest redigeret d. 29.09.2008 11:33 af Bruger #13985
nu har jeg ikke den fjerneste anelse om hvad lively er men man kunne jo forestille sig at siden tester om du bruger firefox eller IE og hvis ikke giver dig den besked der, dette ville betyde at du ville få beskeden uanset om chrome kunne køre lively eller ej og indtil dem der laver siden opdater koden. Men det kan jo selvfølgelig godt være at chrome ikke kan køre det :)

du skal nok regne med at google er en ret stor virksomhed med mange folk og de folk der laver lively er nødvendigvis ikke dem der lavet chrome og jeg kan garentere dig for at det ikke var alle i google der vidste noget om chrome derfor er det ret sandsynligt at mange først kendte til den i for få dage siden.

Nørden: Vær venlig at læse hvad jeg skriver og lav din research, du har tydeligvis ikke forstået hvad jeg skrev.

Hej Ronnie,

Lad nu VÆRRE med at bruge Chrome, indtil den ikke er en åben dør til din computer.

Med venlig hilsen
Ieet

t