Hej Folkens
Jeg er løbet ind i et lille problem angående noget kodning omhandlende brug af comport (en bluetooth (virtuel comport), som kommunikere med min mobil, en w810i)..
Projektet jeg har gang i er at, sende sms'er osv fra computeren via min mobil, samt at indlæse, et klassisk projekt som en del har lagt arm med.
mit problem er så at: (skal se om jeg kan forklare det, for forstår det ikke helt selv heh)´
Kodningen til at skrive ud til mobilen via comport, og læse ind fungere helt uden problemer så projektet er stor set færdigt.
eller det vil sige næsten helt uden problemer, for problemet er at programmet ikke gider læse ind efter jeg har genstartet min computer, men ligeså snart jeg starter hyperterminalen og connecter til mobilen, behøver ikke sende yderligere data bare disconnect igen, så fungere programmet.
[altså, programmet funger først efter at hyperterminalen har været aktiveret], og det lader til at det bliver ved med at fungere lige indtil jeg genstarter computere, har prøvet at slukke,tænde mobilen, og så fungere programmet stadigt. (så det er noget på computeren?)
så vil hører om der er nogen af jer der har nogen som helst ide, anelse eller ved?! - Hvilke generelle indstillinger hyperterminalen laver på computeren, som så bliver nulstillet ved en genstart. har prøvet at søge en del på google, uden at finde noget svar.
håber meget at der er en der ude der kan gennemskue mit problem og hjælpe mig med at gøre mit projekt færdigt for det er ved at drive mig lidt til vanvid
- håber ikke min lange tekst har skræmt dig væk.
Mvh. Henrik K. Christensen - Www.Knakke.Dk