Center dropdown

Tags:    php

Hej alle sammen ..
Det første jeg vil sige undskyld til er at jeg ikke flere point har så kan ikke rigtigt give jer nogen sorry så håber der er nogen der vil hjælpe mig gratis i;

Mit problem er at jeg skal have denne dropdown menu til at sidde i center men kan bare ikke få den i center

Fold kodeboks ind/udKode 

HUSK DOG <body> tagget!!!!!!
Du har jo bare skrevet koden ud i det blå?!
Lige efter </head> skal <body> tagget starte!
Derpå er det en rigtig dårlig idé at bruge <center> se på nogen margin-tricks:
http://www.maxdesign.com.au/presentation/center/

Jakob:
Hvad med en lidt mildere tone over for folk som beder om hjælp?
Der er ingen grund til at overdrive med "!".. Køl ned, og vær civiliseret istedet for at råbe op.. Hvis man beder om hjælp, så kunne det jo tænkes at man ikke ved alt i forvejen?

Hej alle sammen ..
Det første jeg vil sige undskyld til er at jeg ikke flere point har så kan ikke rigtigt give jer nogen sorry så håber der er nogen der vil hjælpe mig gratis i;

Mit problem er at jeg skal have denne dropdown menu til at sidde i center men kan bare ikke få den i center

Fold kodeboks ind/udKode 

Har du et link så vi kan se hvordan det ser ud. Og som sagt er det altid en god ide at få alle grundtags med som <html><head><body> ;)

Er der ikke nogen der kunne lave en den til center sådan jeg kan se hvad min fejl er for jeg kan ikke lige meget om jeg sætte html og body på så bliver den ved med at være ude i venstre side ):

Istedet for <center> skriver du <div></div> rundt om din dropdown menu..

Du giver den et ID.. Og i din css angiver du bredden og højden på din dropdown menu..

Herefter kan du ved hælp af margin:auto; få den til at midterstille sig i forhold til siden :)

Jakob:
Hvad med en lidt mildere tone over for folk som beder om hjælp?
Der er ingen grund til at overdrive med "!".. Køl ned, og vær civiliseret istedet for at råbe op.. Hvis man beder om hjælp, så kunne det jo tænkes at man ikke ved alt i forvejen?

Ja, kan godt se nu at det virker lidt dumt ud.. :P
Vil ikke prøve at forklare min undskyldning... :)

t