FTP gennem port 81

Tags:    diverse

Hej alle!

Jeg er lige startet på gym og er så uheldig at alle andre porte end 81 er lukket. Nu er vores geografitimer så desværre blevet så kedelige at jeg godt kunne nå at arbejde lidt ind imellem... Nogen der ved hvordan jeg kan komme på FTP gennem port 81? Evt. har et link til noget gratis proxy eller hvad det nu kræves?

På forhånd tak.

7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Står FTP serveren hos dig selv? Så er det jo ikke værre end at du ændrer dens listen port eller sætter port foward i din router.

Og hvad gør du så hvis du skal op i geografi til sommer? ;)

Serveren skal sættes til at lytte på port 81.

er det ikke muligt at bruge en proxy eller noget andet som mellemled og på den måde sende til serveren på port 21?

Da det er en proxy der til at starte med, har udelukket fra dig fra port 21, så nej.

Bortset fra det, kan det ikke anbefales at du bruger dine timer til at lave den slags, du kommer til at fortryde det og jeg taler af ren erfaring ;)

Haha, du kender ikke til vores geografi timer ;)
Men kan jeg ikke sende på port 81 til en ekstern proxy og så få den til at sende det videre til min FTP på port 21?

Nej det er problemet. Men nu har jeg fundet noget kaldet "http tunnel" på nettet som kan gøre det, det er bare lidt besværligt...

t