Mysql Fejl

Tags:    php

Hej
Jeg får hele tiden den samme fejl når jeg prøver at træne i mit spil. Den giver mig fejlen
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg ved ikke hvad der sker, og have prøvet at skrive update queryen flere gange om, men der sker ikke noget. Håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak :D
Fold kodeboks ind/udKode 

6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
I PHP og MYSQL skal du bruge . ikke , ved decimal tal, skal formentlig også ved alle andre sprog.

hvis du husker det vil jeg næsten gætte på at det du havde til at begynde med vil virke.

I øvrigt skal du også huske at du skal indeksere med ['hold'] eller ["hold"] i dit array, medmindre da du faktisk har lavet en constant kaldet hold.

Prøv at ændre til
Fold kodeboks ind/udSQL kode 

"t_ialt+12,8" hvad er det for et navn til et felt?
Men tror den fejlmedl. taler for sig selv: Feltet eksisterer ikke.
Hvis det er fordi at du prøver på at lave en udregning, for at finde et fejlnavn, skal du lave dit script klare det:
Fold kodeboks ind/udKode 

Nå får jeg fejlen
Fold kodeboks ind/udSQL kode 

Og hvis jeg fjerner '' rundt om t_ialt+$t_ialt, så giver den mig den samme fejl, som første gang

Indlæg senest redigeret d. 28.08.2008 16:45 af Bruger #13018
t_ialt+12,8 er ikke et feltnavn, men hvad den skal indsætte i t_ialt(Det er feltnavnet :))
Altså det der er i t_ialt, det skal den plusse, men $t_ialt
I får lige hele koden så i forstår det bedre
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

I PHP og MYSQL skal du bruge . ikke , ved decimal tal, skal formentlig også ved alle andre sprog.

hvis du husker det vil jeg næsten gætte på at det du havde til at begynde med vil virke.

I øvrigt skal du også huske at du skal indeksere med ['hold'] eller ["hold"] i dit array, medmindre da du faktisk har lavet en constant kaldet hold.

Tak for det. Nu virker det :D
Du får point :D

t